X

תזונאית חושפת את המתכון האהוב עליה לארוחת בוקר קלה להכנה ועשירה בחלבון

ארוחת הבוקר נחשבת לארוחה החשובה ביותר ביום, ולא בכדי. מתוך שלל אפשרויות לארוחת בוקר, ארוחה עשירה בחלבון היא תמיד בחירה מצוינת. מצאנו אחת קלה להכנה שלא רק משמחת את חוש הטעם אלא גם מזינה את הגוף עם אבות מזון חיוניים

עתירת חלבון וקלה להכנה. ארוחת בוקר מאת תזונאית טיקטוק סאמר קולאב - hicago.dietitian@ . צילום: Samar Kullab - hicago.dietitian@

שילוב כמות מספקת של חלבון בארוחת הבוקר לא רק תומך בתיקון ובצמיחת השרירים אלא גם מסייע בוויסות התיאבון ובהגברת תחושת השובע לאורך היום. ארוחת בוקר עתירת חלבון יכולה להפחית את החשקים ולמנוע אכילת יתר בהמשך היום, מה שמועיל לניהול משקל ולבריאות הכללית.

מעבר לתפקידו בשמירה על מסת שריר ובתמיכה בירידה במשקל, החלבון ממלא תפקיד חשוב במגוון תפקודי גוף. הוא מסייע בייצור הורמונים, בתפקוד מערכת החיסון ובתיקון רקמות. התחלת היום בארוחה עשירה בחלבון יכולה לשפר את התפקוד הקוגניטיבי, לשפר את מצב הרוח ולהגביר את רמות האנרגיה, וליצור טון חיובי להמשך היום.

אם אתם מחפשים אפשרות נהדרת לארוחת בוקר שתעזור בתחומים אלו, טיקטוק הוא מקום מצוין לחפש בו. למעשה, סאמר קולאב, תזונאית מוסמכת הידועה בעצות התזונה המועילות שלה בחשבון שלה chicago.dietitian@ עם מעל 700 אלף עוקבים, שיתפה לאחרונה מתכון טעים ועשיר בחלבון לארוחת בוקר המשלב את היתרונות של ביצים, גבינת קוטג' ותבלינים טעימים כדי לספק 24 גרם חלבון. הטוסט הזה לא רק מספק חוויה קולינרית טעימה, אלא גם מעניק יתרונות בריאותיים ייחודיים למען תחילתו של יום נפלא. הנה כל הפרטים:

@chicago.dietitian#healthybreakfastideas#highprotein#dietitian#nutrition#weightloss♬ original sound - Samar Kullab MS, RDN

מתכון לטוסט סלט ביצים עתיר חלבון

מרכיבים:

  • 2 ביצים קשות
  • 1 שאלוט קטן
  • 1 כף שמיר
  • 1/3 כוס גבינת קוטג'
  • 1 כפית חרדל דיז'ון
  • 1 כפית מיונז
  • 1 כפית תערובת תיבול לפי העדפה (לא חובה)
  • 1 כפית פלפל שחור גרוס
  • 1 כפית פתיתי פלפל אדום גרוס
  • לחם מחמצת קלוי
  • עלי מיקרו (לקישוט)

הוראות הכנה:

  1. בקערה, למעוך או לחתוך את הביצים הקשות לקוביות.
  2. לקצוץ דק את השאלוט והשמיר ולהוסיף לקערה.
  3. לערבב עם גבינת הקוטג', חרדל הדיז'ון, המיונז, תבלין ה-Green Goddess, הפלפל השחור והפלפל האדום הגרוס.
  4. למרוח את תערובת סלט הביצים על לחם המחמצת הקלוי.
  5. לקשט בעלי מיקרו ירוקים לטובת רעננות ונוטריינטים נוספים.

יתרונות טוסט סלט ביצים עתיר חלבון

המתכון של סאמר קולאב מציע יתרונות ייחודיים מעבר לתוכן החלבוני שבו:

עשיר באבות מזון חיוניים:

השילוב של ביצים וגבינת קוטג' מספק שפע של אבות מזון כמו ויטמין B12, החשוב לתפקוד מערכת העצבים, וסידן החיוני לבריאות העצמות. השאלוט והשמיר מוסיפים נוגדי חמצון ותכונות אנטי-דלקתיות.

מרכיבים ידידותיים למערכת העיכול:

גבינת הקוטג' היא מקור מצוין לחלבון. היא מכילה גם פרוביוטיקה התומכת בבריאות מערכת העיכול ומשפרת את איזון החיידקים במעיים.

טעים ומשביע:

התוספת של חרדל הדיז'ון, המיונז ותערובת התיבול משפרת את פרופיל הטעמים ומספקת שומנים בריאים ללב וטוויסט מלוח.

עלי מיקרו מזינים:

ירקות ועשבים הנקצרים בשלב הצמיחה המוקדם ועשירים בנוטריינטים וויטמינים, ויכולים להכיל עד פי 40 יותר רכיבים תזונתיים מאשר עלים בוגרים של אותם הצמחים. 

ורסטילי וקל להכנה:

המתכון ורסטילי ומאפשר התאמה אישית עם עשבים או ירקות נוספים. הוא גם מהיר וקל להכנה, מה שהופך אותו לאידיאלי לבקרים עמוסים.

התחלת היום עם טוסט סלט ביצים עתיר חלבון של קולאב לא רק משמחת את חוש הטעם אלא גם מזינה את הגוף עם אבות מזון חיוניים ותומכת בבריאות הכללית. בין אם אתם מחפשים להעלות את צריכת החלבון, לתמוך בתיקון השרירים או לשמור על תזונה מאוזנת, המתכון הזה הוא בחירה טעימה ומזינה. הכניסו את אפשרות הארוחה הזו לשגרת הבוקר שלכם וחוו את היתרונות של התחלת היום בארוחה מספקת ומקדמת בריאות.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר