מותג הטיפוח ספורה אמנם מעולם לא הגיע לישראל (למרות שב-2021 היתה תוכנית לפתוח כאן חנויות ואתר מקומי שלו) – אבל זה לא מפריע לבנות ישראל לצבוא לאחרונה על האתר הבריטי של המותג ולהזמין ממנו מכל הבא ליד מוצרי טיפוח וקוסמטיקה. עם זאת, יש כמה מוצרים שאולי כדאי להשאיר מחוץ לסל הקנייה הווירטואלי, כפי שחשפה עובדת החברה בטיקטוק. נעזרנו ב-ChatGPT כדי לעזור לכן לחסוך כסף על מוצרים פחות מוצלחים.
ליב סטון, הידועה בטיקטוק כ"לא אוליביה סטון", היא עובדת בספורה, שצברה כ-5,000 עוקבות על ידי שיתוף תוכן הקשור ליופי. באחד הסרטונים האחרונים שהעלתה, היא חשפה את רשימת מוצרי האיפור ש”לא כל כך מצליחים” – או, במילים אחרות, אף אחת שהשתמשה בהם לא קונה אותם שוב.
ראשונים ברשימה שלה הם מוצרי גבות מבית Tarte Cosmetics. "בכנות, אף אחת לא קונה אותם. הם גם מוצעים במבצעים כל הזמן – ועדיין אף אחת לא קונה אותם", קובעת ליב.
המוצר הבא ברשימה הוא קונסילר נוזלי עמיד למים Boi-ing Cakeless Full Coverage מבית Benefit Cosmetics. היא טוענת שהמכירות שלו כל כך גרועות, שהיא אינה מבינה איך החברה טרם פשטה רגל.
גם המותג Milk Makeup מוצא את עצמו ברשימה הלא מחמיאה. אמנם, ליב מדגישה שמקלות הסומק והברונזר של החברה נהנים מפופולריות ראויה לשמה, אך קו מוצרי "ביוניק" שלה אינו זוכה לביקוש רב.
לגבי הנירות הריחניים של מותג NEST New York, מנענעת ליב את ראשה ומסכמת: “אני באמת לא מבינה למה יש לנו אותם".
מוצר שעליו היא דווקא ממליצה הוא ספריי Prep-Set-Glow של Iconic London – אך היא מודה שנראה שרוב הלקוחות נרתעות ממנו, אולי בשל כך שהרכיבים המנצנצים בו נוטים לרדת אל תחתית הבקבוק, מה שגורם למוצר להיראות לא איכותי.
הסרטון צבר כ-4 מיליון צפיות, ועורר דיונים ערים בתגובות, כאשר חלק מהמגיבות הגנו על המוצרים שהופיעו בסרטון, וכמה מהן הודו שמוכרות בחנויות רמזו להן לא לקנות אחדים מהמוצרים הללו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו