"קיבלה מחיר נמוך מדי": עובדי המלון ביקשו מאישה לבטל את ההזמנה

התיירת מארה"ב הזמינה לעצמה חדר במלון במדינה זרה, דרך אפליקציית תיירות • פקידי המלון איימו עליה, לטענתה, שאם לא תבטל את ההזמנה הם פשוט לא יקבלו אותה

"המחיר נמוך - תבטלי". חדר בבית מלון (אילוסטרציה). צילום: Thinkstock Photos

אישה מארה"ב פנתה לעצת גולשי הרשת החברתית רדיט, אחרי שעובדי המלון שהזמינה בו חדר יצרו איתה קשר וביקשו שתבטל את ההזמנה מכיוון שהמחיר ההזמנה - נמוך מדי.

הסיפור התמוה החל אחרי שהאישה הזמינה לעצמה חדר במלון במדינה זרה במזרח התיכון, דרך אפליקציית התיירות אקספדיה. היא שילמה את המחיר הנדרש וקיבלה אישור על ההזמנה. אלא שמספר ימים מאוחר יותר פנה אליה פקיד מהמלון עצמו וביקש שהיא תבטל את ההזמנה מכיוון שהמחיר שנקבע לה עבור החדר נמוך מדי.

האישה כבר שילמה וקיבלה אישור על ההזמנה, צילום: Istock

"הזמנתי את החדר במלון דרך מבצע מיוחד שפורסם באפליקציית תיירות אקספדיה. קיבלתי אישור על ההזמנה, אלא שאחרי כן המלון פנה אליי דרך אפשרות שליחת ההודעות של האפליקציה וביקש שאבטל את ההזמנה. פקידי המלון הסבירו לי שהמחיר שאושר נמוך מדי. בתגובה פניתי לתמיכה של האפליקציה ושם הסבירו לי שבית המלון חייב לכבד את ההזמנה כל עוד שאני לא מבטלת אותה", כתבה.

אחרי שקיבלה את התשובה מאקספדיה היא יצרה קשר עם המלון. "פניתי למלון ועדכנתי אותם בתגובה של שירות הלקוחות של האפליקציה. אלא שהם התרגזו ואיימו עלי שאם לא אבטל את ההזמנה הם פשוט לא יקבלו אותי ולא יכבדו את ההזמנה".

הפרסום של האישה האלמונית ברשת הוביל את רשת התקשורת פוקס ניוז לפנות להנהלת האפליקציה כדי לברר יותר פרטים על האירוע. בתגובה אמר דובר החברה כי "היינו בקשר עם הלקוחה. אנו רוצים שכל מי שמזמין דרכנו יזכה לחוויה חיובית בעקבות ההזמנה. מלון שמפרסם דרכנו צריך לכבד הזמנות, אלא אם כי יהיה אירוע חריג של כוח עליון. במקרה הזה צוות החברה שלנו יסייע ללקוחה".

בהמשך הפרסום שאלה האישה האנונימית את גולשי רדיט, האם הם נתקלו אי פעם במצב כזה וכן מה לדעתם היא צריכה לעשות. השאלה זכתה לתגובות רבות מצד הגולשים כשרבים הפצירו באישה לא לבטל את ההזמנה שלה. "אל תבטלי את ההזמנה. אם את תבטלי תקבלי קנסות מאקספדיה. אם המלון יבטל לא את קבלי את הקנסות והמלון כן", כתב גולש אחד.

עם זאת גולשים גם יעצו לה שלא לנסוע רחוק עד המזרח התיכון בלי לסדר את הבעיה. "את לא רוצה להגיע למדינה זרה ולגלות שאין לך חדר במלון לישון בו בלילה", כתב אחד המגיבים. משתמש אחר סיפר על חוויה דומה שהיתה לו כשהוא הזמין חדר דרך חברת נסיעות אחרת. "גם אני חוויתי מצב כזה. הזמנתי חדר אבל בעלי המלון ניסו לבטל את ההזמנה כי היא היתה במחיר נמוך. כשהגעתי בסוף אל המלון זכיתי לאירוח גרוע והאווירה היתה מאד לא טובה. בעלי המלון גם הגיע ודרש תוספת של 200 אחוז על השכר ששילמנו כדי שנוכל להתארח במלון. היו לנו איתו הרבה ויכוחים ורק אחרי שעירבנו חברים וגורמים מקומיים בעל המלון התרצה אבל גם אז לא הוגשה לנו ארוחת הבוקר שהיתה כלולה בהזמנה", כתב המגיב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר