בשיחה שנערכה היום (רביעי) עם גורמים בכירים באל על, הם הודיעו לתקשורת כי כמה יעדים שהיו בעבר בתכניות של החברה, ירדו בשלב זה מהפרק וזאת בעיקר בשל העובדה שלא ניתן לטוס בנתיב המקוצר למזרח. בכירים בחברה הזכירו בין היתר את הודו ואוסטרליה, שבשלב זה לא נמצאות בתכניות של החברה לעתיד הקרוב, לפחות עד שלא ישתנו דברים בכל הנוגע לטיסה בנתיב המקוצר.
אותם גורמים התייחסו גם לביקושים ואמרו כי הצפי הוא שהביקוש לתעופה יכפיל את עצמו בעוד 20 שנה, מה שאומר שגם באל על יפעלו כדי להדביק את הקצב ולהגדיל את כמות המטוסים וההיצע של החברה במהלך השנים הקרובות.
בשיחה התייחסו הגורמים גם לשוק מטוסי יד שנייה והגדירו אותו "רותח". עוד הם התייחסו גם לקושי להשיג חלקי חילוף והסבירו כי נכון לעכשיו, קשה לדעת מתי ענף התעופה יתגבר על הפער הזה, כאשר נראה כי מדובר בסיפור שעשוי להימשך שנים.
כזכור, באל על פרסמו הבוקר את הנתונים של שנת 2024, שם הציגו רווח נקי של 545 מיליון דולר בשנה שעברה, עם עלייה של פי 4.7 לעומת שנת 2023. בחברה חשפו כי עליית המחירים בשנת 2024 הייתה של 14 אחוזים לעומת שנת 2023 והכנסות החברה הסתכמו בכ-3.4 מיליארד דולר בשנת 2024.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו