פחות טיסות ליוון בסוכות: נוסעים רבים יושפעו מההודעה של חברת התעופה

חברות תעופה שונות ממשיכות להאריך את ביטולי הטיסות אל ישראל וממנה • החברה היוונית אג'יאן הצטרפה לגל הביטולים, צעד שישנה את החופשות של ישראלים רבים בתקופת החגים

האקרופוליס באתונה . צילום: איי.פי.

חברות תעופה רבות ממשיכות לבטל את הטיסות לישראל וממנה. ככל שההמלצה של האיחוד האירופי שלא לטוס בשמי ישראל תקפה, הסיכוי שנראה חזרה מאסיבית של חברות אירופיות נמוך יחסית.

אתמול (שלישי) הודיעה חברת התעופה היוונית אג'יאן על ביטול כל הטיסות לישראל ומישראל, עד ה-21 באוקטובר. המשמעות של ההודעה היא שחברת התעופה לא תטוס לישראל וממנה בימים הראשונים של סוכות, כמעט לאורך כל חול המועד וייתכן שאף מעבר לכך.

ניפגש בשנה הבאה, צילום: אורן בן חקון

החברה היוונית הייתה אחראית על נתח משמעותי מהיקף הטיסות ליוון בתקופה שקדמה לביטולים, וישראלים רבים כבר הזמינו עם החברה כרטיסים ליעדים שונים. כעת, הם יצטרכו למצוא פתרונות חלופיים מתוך ההיצע המצומצם יחסית שקיים.

במקביל, בחברת השטיח המעופף מעדכנים כי חברת אלקטרה הודיעה שתפעיל עבורם טיסות ליעדים קרובים וביניהם גם יוון, מה שמסייע במעט בהיצע הטיסות ליעדי הנופש הקרובים בחופשת הסוכות.

מתי הם ישובו?, צילום: קוקו

נכון לעכשיו, עדיין לא ברור אם וויז אייר תחזור לישראל בסוכות. חברת התעופה ההונגרית הפעילה טיסות ל-15 יעדים לפני תקופת הביטולים, וישראלים רבים תלויים בה לקראת חג הסוכות. בשלב זה, כל טיסות החברה מבוטלות עד 13 באוקטובר והחברה צפויה לפרסם עדכון בימים הקרובים.

חברות התעופה הישראליות לצד המטוסים החכורים שלהן, ממשיכות להפעיל טיסות ליעדים שונים ברחבי העולם לצד כמה חברות זרות שעדיין טסות לארץ. למרות גל הביטולים, מספרי הנוסעים בנתב"ג נעים סביב 50 אלף ביממה, מספרים נמוכים בהרבה מאלו שראינו בשגרה, אך עדיין מדובר במספרים גבוהים יחסית למצב שבו בודדות חברות התעופה הזרות שטסות לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר