פרסום ראשון: חמש חברות תעופה הודיעו על הארכת הביטולים לישראל

כל חברות התעופה הפועלות תחת קבוצת לופטהנזה יאריכו את ביטול טיסותיהן לישראל וממנה עד 13 באוגוסט • וגם: אילו חברות תעופה חזרו לפעול בארץ?

נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

פרסום ראשון: כ-20 חברות תעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל בעקבות המצב הביטחוני במדינה, כאשר אחת הראשונות מהן הייתה קבוצת לופטהנזה, שעשתה זאת כבר בסוף השבוע שעבר. כעת, חמש חברות התעופה שבקבוצה ממשיכות לבטל את טיסותיהן לארץ.

בחברה מאשרים כי כל הטיסות של סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס יבוטלו עד יום שלישי של השבוע הבא, 13 באוגוסט.

מטוס של חברת לופטהנזה (ארכיון), צילום: משה שי


כזכור, תחילה היו הביטולים של הקבוצה בתוקף עד 8 באוגוסט, אך שלשום הודיעו בחברה על הארכת תוקף הביטולים עד 12 באוגוסט – והיום (רביעי) האריכו את הביטולים ביום נוסף. משמעות ההחלטה היא שעשרות טיסות של הקבוצה שהיו אמורות להמריא ולנחות בישראל יבוטלו.

כידוע, קבוצת לופטהנזה מפעילה בשגרה כ-60 טיסות בשבוע לישראל וממנה, כך שכל הודעה כזאת על הארכת תוקף הביטולים משפיעה על ישראלים רבים.

נוסעים בנתב"ג (ארכיון), צילום: יוסי זליגר


במקביל, שלוש חברות תעופה כבר חזרו לפעול בישראל אחרי שביטלו את טיסותיהן לארץ. הראשונה הייתה אתיופיאן איירליינס, השניה וויז אייר והיום (רביעי) תחזור לישראל בולגריה אייר, לאחר כמה ימי ביטול.

בין חברות התעופה שביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה שעדיין לא חזרו לפעול נמצאות דלתא, יונייטד, ITA, אייר אינדיה, אייר אירופה, ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר