בעל הבית החדש: לפני כשבועיים רכש אלי רוזנברג כ-43 אחוזים מחברת אל על, במסגרת הליך הנפקת המניות של חברת התעופה הגדולה בישראל. רוזנברג, באמצעות חברת כנפי נשרים שבבעלותו השקיע קצת יותר ממאה מיליון דולרים בעסקה.

היום קיבלה חברת כנפי נשרים את ההודעה הרשמית על כך שהשליטה בחברה עוברת אליהם. האישור הרשמי הגיע מרשות החברות והוא בעצם האישור הסופי לעסקה שמוציאה את אל על לדרך חדשה.
מי שחתום על האישור הוא שר האוצר ישראל כץ, שרת התחבורה מירי רגב, השר הממונה על רשות החברות דודי אמסלם ושר הביטחון בני גנץ.
כנפי נשרים צפויה לערוך לא מעט שינויים בחברת התעופה כדי להתאימה למצב הנוכחי ולהפוך אותה מחברה מפסידה לרווחית. בין הצעדים הצפויים יכללו גם פיטורים, צמצום צי המטוסים, צמצום יעדי החברה, החלפת חברי הדריקטוריון ושינויים בהנהלת החברה.

מחברת כנפי נשרים נמסר: "שמנו לעצמנו מטרה ברורה להשיב את אמון הלקוחות בחברה, ובשיתוף העובדים להעלות אותה מחדש על מסלול ההמראה. בכוונתנו להחזיר את אל על לטוס בהיקפים משמעותיים, תוך הרחבת הטיסות בקווים הרווחיים והוספת יעדים חדשים בהמשך להסכמי השלום עליהם חתמה ותחתום מדינת ישראל".
בהצהרה זו מודיעים בחברה על הכוונות לטוס בין היתר גם לאיחוד האמירויות. הסכם השלום שנחתם לאחרונה יציב בפני אל על אתגר משמעותי מאוד, שעיקרו יהיה ההתמודדות מול חברות התעופה הגדולות והחזקות מאיחוד האמירויות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו