שעון בשווי 6 מילון דולר, תיק הרמס ולטאה – הדברים המוזרים שלקוחות שכחו בבתי המלון

הנתונים נחשפים במסגרת הדו"ח השנתי של Hotel Room Insight • גם תנורי אפייה לאורז וצמיגי רכב הופיעו ברשימה • והזמנות ה"רום סרוויס" המוזרות - אמבטיה שמלאה במים מינרלים של אוויאן ומשלוח של ארבעה ק"ג בננות לחדר

תיק הבירקין של הרמס. צילום: GettyImages

הוטלס.קום חושפת נתונים מעניינים בנוגע לדברים שאורחים שכחו בבתי המלון בשנת 2024. הנתונים נחשפים במסגרת הדו"ח השנתי של Hotel Room Insight.

על פי הדו"ח, הנופשים בבתי המלון ברחבי העולם שכחו השנה דברים מעניינים וביניהם גם כמה דברים יקרי ערך. שעון בשווי 6 מיליון דולר, תיק הרמס בירקין שמוכר לנו מהסרטון של אשתו של סינוואר ולצד זה, נשכחו גם אפרוח ולטאה גדולה שננטשו בחדרי מלון, תנורי אפייה לאורז, צמיגי רכב וצינורות גדולים שנועדו לבניית מערכת אינסטלציה.

מה הזמנות שירות החדרים המוזרות? אורח שביקש אמבטיה שמלאה במים מינרלים של אוויאן, מותג מים צרפתי יקר, אורח שביקש פרוסות לחם שרופות בלבד, אורח שביקש נקניקיה עם קוויאר וכזה שביקש לא פחות מארבעה קילו בננות לחדר.

לא פחות מארבעה קילו בננות לחדר המלון. אילוסטרציה, צילום: יהושע יוסף

בגזרת השירותים המיוחדים שמוצעים במלונות, חושפים בהוטלס.קום כמה מהם, למשל, מלון סנטינל בפורטלנד מציע שירותי דיקור סיני לחיות מחמד, בעוד שמלון פור סיזנס באוסטין מעמיד לרשות האורחים קונסיירז' גיטרה למוזיקאים. בטוקיו, מלון ניו אוטאני מחזיק גן יפני בן 400 שנה.

מלאני פיש, סגנית נשיא יחסי הציבור של הוטלס.קום מציינת שהדרישות המיוחדות של האורחים מובילות לעתים קרובות לשירותים חדשניים. חלק מהמלונות, כמו W אוסקה, התקינו כפתורי "Whatever/Whenever" מיוחדים, המאפשרים לאורחים למעשה לבקש כל דבר, בכל זמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר