חברת גרמין מרחיבה את שירות התשלומים הדיגיטלי שהיא מספקת ללקוחותיה בישראל באמצעות השעונים החכמים של החברה. גרמין הייתה הראשונה להשיק בישראל שירות תשלומים דיגיטלי באמצעות שעונים חכמים. מעתה, יוכלו גם לקוחות חברת כרטיסי האשראי MAX לשלם באמצעות השעון החכם.
שירות Garmin pay השק בישראל בינואר 2020 ומאז הצטרפו אליו עשרות אלפי לקוחות חברות האשראי השונות אשר יכולים לשלם באמצעות שעון הגרמין שלהם באלפי בתי עסק שונים ברחבי ישראל. הרכישה בשעון נתמכת הן במכשירי אנדרואיד והן במכשירי אייפון.
"הישראלים מאמצים בחום את טכנולוגיות התשלום ללא מגע ואנו שמחים לראות כיצד לקוחות GARMIN, הידועים כאוהדי חדשנות, גילו את הפשטות והנוחות שבתשלום המהיר באמצעות השעון בלבד, שמנתק כל תלות בטלפון הנייד" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, המפיצה הרשמית של GARMIN בישראל.
"אני מאמין שעם הרחבת השירות ושיתופי הפעולה עם חברות אשראי נוספות נראה עד לסוף שנת 2021 צמיחה משמעותית נוספת בתחום זה, שכן הפוטנציאל הוא אדיר במדינה בה שוק הסלולאר נשלט ברובו על ידי משתמשי Android שרוצים פתרון אלגנטי לתשלום באמצעות השעון", הוסיף.
"אנחנו גאים להציע ללקוחותינו את האפשרות הנוחה, המתקדמת והבטוחה של תשלום באמצעות השעונים החכמים של GARMIN", אמר סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי ב-Max ירון טיקטין. "מהיום כל לקוח Max המשתמש בתשלום מהנייד יוכל לצאת מהבית ולהנות מחווית תשלום נוחה ופשוטה עם כרטיס האשראי של Max ללא ארנק וללא טלפון, פשוט להצמיד את השעון החכם לקופה."
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו