וואטסאפ משחררת עדכון חדש שישנה לכם את חוויית הצפייה

אפליקציית המסרים המיידיים ממשיכה לשדרג את החוויה למשתמשיה, והפעם עם עדכון חדש שמביא שיפורים משמעותיים בממשק הצפייה בווידאו • אחד החידושים הוא היכולת לשלוט במהירות ניגון הסרטונים

וואטסאפ. צילום: אי.פי.אי

וואטסאפ ממשיכה לשדרג את החוויה למשתמשיה, והפעם עם עדכון חדש בגרסה 24.20.78 שמביא שיפורים משמעותיים בממשק הצפייה בווידאו, במיוחד עבור בעלי מכשירי iOS. 

אם אתם אוהבים לשלוט בקצב שבו אתם צופים בתוכן, או להמשיך בשגרה תוך כדי צפייה בסרטון, העדכון הזה בדיוק בשבילכם.

בקרוב תוכלו להגביר את קצב הסרטונים בוואטסאפ, צילום: GettyImages

אפשרות לצפייה גמישה יותר

החידוש הראשון בעדכון הוא היכולת לשלוט במהירות ניגון הסרטונים. וואטסאפ מוסיפה כעת שלוש אפשרויות מהירות: 1x (המהירות הרגילה), 1.5x (מהירות מוגברת), ו-2x (מהירות כפולה). אם אתם מאלה שמתקשים לשבת ולהאזין לסרטונים באורך מלא, הפיצ’ר הזה מאפשר לכם לצמצם זמן בלי לפגוע בחוויית הצפייה. הוא נגיש ישירות במסך הניגון של כל סרטון, ועם לחיצה אחת פשוטה אתם יכולים להתאים את הקצב להעדפות שלכם. כך אפשר לסיים לצפות בתוכן חשוב בצורה יעילה יותר או פשוט לעבור על תוכן מוכר במהירות מואצת.

צפייה תוך כדי תנועה: Picture-in-Picture

לא תמיד יש לנו זמן לשבת ולצפות בסרטון בשקט, ולכן מצב “תמונה בתוך תמונה” (Picture-in-Picture) הוא חידוש שמקל מאוד על חוויית השימוש. פיצ’ר זה מאפשר למשתמשים להקטין את חלון הווידאו ולהעביר אותו למקום אחר על המסך בזמן שהם ממשיכים לתקשר עם אחרים באפליקציה – או אפילו להשתמש באפליקציות אחרות במקביל. כל זה נעשה בלי להפסיק את ניגון הווידאו או לאבד פוקוס על התוכן החשוב.

במצב זה, יש לכם שליטה מלאה על הניגון – לעצור, להריץ קדימה או אחורה – וכל זאת בזמן שאתם שולחים הודעות, קוראים שיחות, או אפילו גולשים ברשת. גמישות זו הופכת את העדכון למושלם עבור מי שמרגיש צורך לבצע משימות מרובות תוך כדי צפייה.

וואטסאפ משחררת את החידושים הללו בהדרגה למשתמשי iOS, צילום: דניאלה גינזבורג

זמינות בהדרגה – ייתכן שתצטרכו להמתין

כמו בכל עדכון, וואטסאפ משחררת את החידושים הללו בהדרגה למשתמשי iOS, כך שייתכן שלא כל אחד יקבל את הפיצ’רים מיד. אם כבר עדכנתם את האפליקציה ואתם לא רואים את האפשרויות החדשות, קצת סבלנות – העדכון יגיע אליכם בקרוב. חשוב להמשיך לעדכן את האפליקציה דרך חנות האפליקציות, כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הפיצ’רים ברגע שהם זמינים לכם.

ומה לגבי אנדרואיד?

גם אם אתם משתמשי אנדרואיד, אל דאגה – וואטסאפ לא משאירה אתכם מאחור. העדכון צפוי להגיע גם אליכם בקרוב, כך שלא תפספסו את היתרונות של שליטה במהירות הניגון ומצב “תמונה בתוך תמונה”. העדכונים לאנדרואיד נוטים להגיע סמוך להשקה ב-iOS, אז כדאי להמשיך לעקוב אחרי העדכונים בחנות האפליקציות של גוגל.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר The Verifier

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר