הפרס היוקרתי שזכתה החברה הישראלית בבריטניה: "חדשנות ייחודית ופורצת דרך"

"סקייליין קוקפיט", חברה ישראלית לאוטומציה וטכנולוגיות עגורנים, זכתה בפרס "החדשנות הטכנולוגית של ענף הבנייה לשנת 2024" בבריטניה. הטכנולוגיה, המיוצגת בבריטניה על ידי קבוצת רדיוס, משפרת את הבטיחות והיעילות באתרי בנייה

הטכנולוגיה של סקייליין קוקפיט. צילום: Radius cranes

חברת "סקייליין קוקפיט" הישראלית, בשיתוף עם קבוצת רדיוס הבריטית, זכתה בפרס היוקרתי "החדשנות הטכנולוגית של ענף הבנייה לשנת 2024" בבריטניה, כך פורסם היום (ראשון). הפרס הוענק על ידי המגזין המקצועי News Construction, המוכר כמוביל בתחומו בבריטניה.

הטכנולוגיה של החברה, המכונה "קוקפיט", פועלת על מנת להגביר את הבטיחות והיעילות באתרי בנייה. על פי דברי החברה, מדובר במערכת חדשנית המאפשרת שליטה מרחוק בעגורני צריח ממרחב בטווח על הקרקע. המערכת מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית ומציאות רבודה, ומשמשת כמרכז ניטור, שליטה ובקרה.

"ההכרה הזו היא עדות לחדשנות הייחודית ופורצת הדרך שמביא עימו הקוקפיט שלנו", מסר צחי פלאטו, מנכ"ל סקייליין קוקפיט. "הפרס מהווה הכרה עולמית ביכולות של המוצר שלנו לשפר את ענף הבנייה ברחבי העולם ולהפוך כל פרויקט לחכם ומדויק יותר."

קבוצת רדיוס, המייצגת את "סקייליין קוקפיט" בבריטניה, ציינה כי הטכנולוגיה כבר פועלת בפרוייקטים הגדולים ביותר במדינה. חברת האם, "סקייליין עגורנים וטכנולוגיות", פועלת בענף עגורני צריח ומספקת שירותים הכוללים מכירה והשכרת מנופים, שירותי אחזקה, פירוק, הרכבה ושינוע מנופים, ייצור ציוד משלים, וייעוץ מקצועי.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר