תתחילו להיפרד? אילון מאסק, הבעלים של טוויטר, צייץ הבוקר (ראשון) כי הוא מעוניין לשנות את המיתוג של הרשת החברתית המצליחה: "בקרוב נגיד שלום למותג טוויטר ובאופן הדרגתי לכל הציפורים".
בציוץ נוסף שהוא פרסם בטוויטר, כתב מאסק: "אם לוגו מספיק טוב של X יעלה הלילה לרשת, אנחנו נעלה איתו ברחבי העולם בלייב מחר". כמה דקות אחר כך, היזם פרסם סרטון קצרצר בן 3 שניות שבו נראה הלוגו של טוויטר מהבהב ומשתנה ללוגו של האות X, כך שייתכן שמדובר ברמז לכך שהוא מתכוון לשנות את שמה של הרשת החברתית.
מאז שמאסק רכש את טוויטר באוקטובר האחרון תמורת 44 מיליארד דולר, החברה שינתה את שם העסק שלה ל"תעשיות X", מה שמשקף את החזון של היזם, שהוא גם האיש העשיר ביותר בעולם, ליצור "סופר אפליקציה". החברה לא הגיבה לבקשת סוכנות הידיעות "רויטרס" לקבל תגובה על הציוצים של מאסק.
ראוי לציין כי באתר של טוויטר נכתב כי לוגו החברה, של הציפור הכחולה המפורסמת שעומדת במרכזו, הוא "הכנס המזוהה ביותר שלנו", ולכן החברה "כל כך מגוננת עליו". הכרזתו של מאסק מגיעה כמה שבועות לאחר שהוא הכריז על שורת הגבלות ברשת החברתית, בהן הגבלת קריאה של עד 6,000 פוסטים ביום לחשבנות מאומתים, עד 600 פוסטים ליום עבור חשבונות לא מאומתים ועד 300 פוסטים ליום לחשבונות חדשים ולא מאומתים.
ה"פרידה" לכאורה של טוויטר מהמותג שלה מגיע כמה שבועות לאחר השקת ת'רדס, הרשת החברתית החדשה של מטא, אליה נרשמו יותר מ-100 מיליון משתמשים בתוך חמישה ימים בלבד.