פוחדים מישראל: בשל המתיחות במזרח התיכון, כריסטיאנו רונאלדו לא יגיע לאיראן

אל נאסר והפנומן הפורטוגלי לא יגיעו למדינה שמנסה להעביר את המזרח התיכון לאחר שנקבע כי הקבוצות האיראניות לא יוכלו לארח במסגרת גביע האלופות באסיה • כמו כן, נבחרת איראן תארח את המשחק שלה מול קטאר בדואבי לאחר שלא הסכימה להחליף ביתיות במסגרת מוקדמות המונדיאל

כריסטיאנו רונאלדו. חושש להגיע לאיראן. צילום: רויטרס

לאחר ירי הטילים הבליסטיים על ישראל ביום שלישי שעבר, באיראן ובעולם כולו מצפים לתגובה ישראלית חריפה, כאשר על פי דיווחים רבים, ממשלת ישראל עוד בוחנת איך תנקום במשטר האייתולות על ניסיונם להבעיר את המזרח התיכון.

המתיחות הגדולה באזורנו משפיעה גם על הכדורגל. לאחר שזה היה באוויר, היום נודע כי כריסטיאנו רונאלדו לא יגיע לאיראן יחד עם אל נאסר לפגוש ב-22 באוקטובר את אסתקלאל האיראנית במסגרת ליגת האלופות של אסיה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כמו כן, נודע רשמית כי המשחק בין איראן לקטאר במסגרת מוקדמות המונדיאל, שאמור להיערך ב-15 באוקטובר, לא ייערך במדינה בשל המצב הבטחוני. קטאר סירבה להחליף ביתיות, והמפגש ייערך במגרש נייטרלי בדובאי. "רציתי להגיע לפה כדי לדבר על המשחק שלנו מחר ולא על הנושא הזה. איראן היא מדינה עם האנשים הכי טובים בעולם ואחת המדינות הבטוחות בעולם", אמר מאמן נבחרת איראן לקראת המשחק נגד אוזבקיסטן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר