כך הפועל ירושלים תקל על הזרים את ההתמודדות עם המצב הביטחוני

כלקח מהמתקפה האיראנית, אז אשתו ובנו של כוכב הקבוצה נותרו במרחב המוגן בזמן שהוא שיחק, במועדון החליטו להטיס למשחקי היורוקאפ לאורך העונה את בני המשפחה • צפו בתקציר הניצחון על המבורג

תקציר המשחק בין הפועל ירושלים להמבורג

הפועל ירושלים גברה אמש (רביעי) בביתה הזמני שבבולגריה על המבורג הגרמנית 74:89 ועלתה למאזן חיובי של 1:2 ביורוקאפ. בכך היא הצליחה לחבר ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות.

המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום". צפו בתקציר המשחק בנגן שלמעלה.

הזרים צפויים לשוב ארצה להכנות למשחק הליגה הביתי הראשון בהיכל הפיס ארנה, ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. בעקבות התקיפה האיראנית בשבוע שעבר ובשל הרצון לסייע לשחקנים הזרים, בקבוצה מהבירה החליטו לאפשר למשפחות השחקנים להצטרף אל הקבוצה במשחקי הבית והחוץ ביורוקאפ לאורך העונה, על מנת להקל עליהם בזמן המציאות הביטחונית המתוחה.

אוסטין וויילי. משפחתו חוותה סיטואציה לא פשוטה, צילום: הפועל ירושלים

החלטתם של האדומים התקבלה כהפקת לקחים מאירועי השבוע שעבר, אז עלו לשחק בליטא והתבשרו במחצית כי איראן החלה במתקפת טילים על ישראל. בזמן הזה נשארו אשתו של אוסטין וויילי ובנם הקטן לבד במרחב המוגן בביתם בירושלים. במועדון שלחו אליהם אנשי צוות שהעבירו איתם את המשך הערב והסנטר שעקב בדאגה עלה לפתיחת המחצית השנייה.

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון סיכם את ניצחון קבוצתו: ״רצינו לשלוט בנקודות הקלות ולא לתת להם לרוץ. כששלטנו בריבאונד ולא נתנו להם לרוץ, ניצחנו. יש לנו עבודה רבה לעשות". במועדון מקווים כי שחקן הקבוצה קאדין קרינגטון שהחמיץ את המשחק בשל נסיבות אישיות-משפחתיות ואשר היה לאורך השבוע בארצות הברית יספיק לחזור בזמן על מנת ליטול חלק ההתמודדות מול הפועל תל אביב בתחילת השבוע הבא, אך תרחיש זה עדיין מוטל בספק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יונתן אלון. במאזן חיובי, צילום: הפועל ירושלים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר