מרתיח: אחרי שתמך בחמאס והושעה - האלוף האולימפי חזר להעלות תכנים דומים

הג'ודוקא הרוסי חסאן חלמורזייב, מדליסט הזהב מריו 2016 שכבר נענש לאחר פרוץ המלחמה בישראל, שב על מעשיו • האיגוד העולמי גינה בעבר: "הפר את כללי הענף שאינם מאפשרים פרסום פומבי של דעות פוליטיות"

חסאן חלמורזייב. שוב ייענש?. צילום: מתוך X

בושה. שנה לאחר טבח 7 באוקטובר, האלוף האולימפי בג'ודו, הרוסי חסאן חלמורזייב שהביע תמיכה במעשי החמאס והושעה, חזר בימים האחרונים לעלות תכנים דומים ברשתות החברתיות.

חלמורזייב בן ה-31, שזכה במשחקים האולימפיים בריו 2016, החליף פעם נוספת את תמונת הפרופיל שלו לדגל פלשתין, משתף תמונות בסטורי של הרוגים ברצועת עזה, והפעם גם מוסיף סרטונים עם הפצצות צה"ל בלבנון.
 
כזכור, בשנה שעברה חלמורזייב העלה פוסטים דומים ובעקבות כך הוא הושעה על ידי איגוד הג'ודו העולמי שרשם בזמנו על ההחלטה: "חסן חלמורזייב הפר את כללי הענף שאינם מאפשרים פרסום פומבי של דעות פוליטיות. הוא הושעה עד להודעה חדשה מכל פעילות. איגוד הג’ודו ימשיך להילחם באפליות שונות וישמור על ערכי השלום. הג'ודו הוא מקום של עזרה הדדית, כבוד וידידות - אלו הערכים שמנחים אותנו ואת משפחת הג'ודו העולמית".
 
מי שיצא עוד בזמנו נגד התנהגותו של חלמורזייב, הוא המדליסט האולימפי אורי ששון שרשם: "ברגע אחד גרמת לכל כך הרבה אנשים להפסיק להעריך אותך. מה בדיוק אתה מנסה לקדם בפוסט הזה מלבד שנאה, רצח וחיות אדם חסרות רחמים? ישראל תנצח".
 
הסטורי של חסאן חלמורזייב, צילום: מתוך אינסטגרם
הסטורי של חסאן חלמורזייב, צילום: מתוך אינסטגרם
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אגב, חלמורזייב חזר להתחרות בינואר האחרון תחת דגל איגוד הג'ודו העולמי, בגלל איסור השתתפות ספורטאים רוסים ובלארוסים להתחרות תחת סממנים לאומיים בגלל המלחמה באוקראינה. הוא השתתף בגרנד פרי פורטוגל והתחרות האחרונה שלו הייתה במאי בגרנד סלאם קזחסטן שם סיים במקום השביעי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר