בעיית העבירות לא הטרידה את בן שרף, אולם נותרה מושלמת ביורוקאפ

הישראלי אמנם הוגבל בדקות וצבר חמש עבירות, אך בכל זאת התקרב לדאבל דאבל עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים • הקבוצה הגרמנית כבר במאזן 0:3 אחרי 76:94 על וולבס וילנה

בן שרף. צילום: אולם

אולם ובן שרף המשיכו הערב (שלישי) בפתיחת העונה המושלמת שלהם ביורוקאפ, ועלו למאזן 0:3 עם ניצחון חוץ 76:94 על וולבס וילנה הליטאית. הערב של שרף, ובעיקר המחצית השנייה, היה לא פשוט עקב בעיית עבירות בה הסתבך. עם זאת גם עם זה הוא הצליח להתמודד והעמיד שורה סטטיסטית סולידית של 10 נקודות, 7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

המשחק הזה, כמו כל המשחקים של הפועל תל אביב הפועל ירושלים ואולם ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום". 

רוב הנקודות של שרף הגיעו במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה הוא כאמור הסתבך בבעיית עבירות וכשביצע את הרביעית הוא לעתים תכופות ביצע את המעבר בין הספסל לפרקט. חמש העבירות שצבר, האחרונה שבהן בדקה האחרונה, הגבילה אותו ל-18 דקות על הפרקט. זו אמנם ירידה מהמשחקים הקודמים, אך למרות זאת הוא עדיין סיפק מספרים נאים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הקבוצה הגרמנית עצמה הראתה שיש לה הרבה על מי לסמוך, גם כאשר הישראלי בבעיה. ג'וסטיניאן ג'סופ, שקלע את סל הניצחון בהארכה במחזור הראשון מול טרפל סופוט, נראה נהדר עם 27 נקודות והרבע האחרון הסתיים ב-10:26 מוחץ של האורחת. וולבס מנגד בבעיה, ואחרי שבשבוע שעבר הפסידה להפועל תל אביב היא כבר במאזן 3:0 שלילי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר