הצמיחה הפיננסית של אופירה אסייג: קמפיינים נחשקים ותוכניות פופולריות

אחת הנשים המוכרות והמשפיעות בישראל מוערכת בלמעלה מ-10 מיליוני שקלים • היא מחזיקה בחשבונות פופולריים ברשתות החברתיות, משתתפת באירועי השקעה רבים ומנחה תוכניות רדיו וטלוויזיה שנהנות מרייטינג גבוה במיוחד

אופירה אסייג. צילום: מתוך אינסטגרם

אופירה אסייג, אחת הנשים המוכרות והמשפיעות בישראל, החליטה שלא לחגוג השנה את יום הולדתה ה-51 שחל היום (ראשון), כאשר המדינה סוגרת שנה למלחמה. בנוסף, אסייג עברה שנה קשה גם מבחינה אישית, לאחר שהתגרשה מבעלה גילי מנקין. בעקבות הגירושין, נותרה אסייג להתגורר בווילה בצפון תל אביב, בעוד שמנקין עבר למקום מגורים אחר.

מנקין, מבעלי אתר וערוץ ONE, מחזיק באחוזים בערוץ יחד עם אסייג, שממשיכה ליהנות מקריירה מצליחה. תוכניתה בערוץ 12, שמשודרת בפריים טיים, נחשבת לאחת הנצפות ביותר. מעבר לטלוויזיה, אסייג פעילה מאוד ברשתות החברתיות, עם יותר מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, קרוב ל-400 אלף בטיקטוק וערוץ פופולרי ב-Twitch.

בשנים האחרונות פרצה אסייג גם לעולם העסקים והאופנה, והונה האישי מוערך בלמעלה מ-10 מיליוני שקלים. היא נוסעת בג'יפ מזראטי יוקרתי בשווי של כ-700 אלף שקלים, ומכוניתה הקודמת הייתה אף היא מדגם מזראטי נוצץ. לפי דיווחים, שכרה עבור כל תוכנית בערוץ 12 עומד על כ-5,000 שקלים, סה"כ 20,000 שקלים בחודש. במקביל, אסייג מגישה תוכנית ספורט ברדיו 103FM ארבע פעמים בשבוע, עם שכר של כ-100 אלף שקלים בחודש.

עם הפופולריות הגדלה שלה, אסייג משמשת גם כפנים של קמפיינים נחשקים. בעבר חתמה על חוזה שנתי עם רשת "מחסני השוק" בשווי של כ-250 אלף שקלים, וביצעה קמפיין למזגני אלקטרה תמורת כ-150 אלף שקלים. בשנת 2021 השתתפה בקמפיין של בנק הפועלים, בו הרוויחה מאות אלפי שקלים נוספים. היא גם דיבבה בסרטים מצוירים, כולל "הקדמונים", עבורם קיבלה כ-17 אלף שקלים.

מעבר לכך, אסייג מרוויחה על השתתפות באירועי השקה, כשהתמורה מוערכת בכ-8,000 שקלים לאירוע. בשנים האחרונות שימשה כשופטת בתוכניות ריאליטי כמו "אייל גולן קורא לך" ו"הזמר במסכה", והרוויחה סכומים נכבדים גם שם. בקיץ 2022 נבחרה למקום ה-27 ברשימת הנשים המשפיעות בישראל של אתר פורבס, ובאותה שנה רכשה דירת יוקרה מהקבלן עידו חג'ג', שעלותה מוערכת במיליוני שקלים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ofira Asayag🦋 (@ofiraasayag)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר