לא רק בהייטק: קבוצת אגד החליטה להצטרף לטרנד העולמי, בו חברות גדולות מדפיסות "סוודר מכוער" מיוחד לכבוד חגים - והשיקה מהדורה משלה עם הדפס מושבי האוטובוסים.
בשנים האחרונות בעולם, לצד הרכישה השנתית של עצי אשוח ומתנות, בולטת מסורת "הסוודר המכוער" – פעם מושא ללעג, והיום פריט אספנים אייקוני, שחברות גדולות כמו "מיקרוסופט" משיקות דגמי סוודרים משלהם.
השנה, קבוצת אגד החליטה להצטרף לטרנד עם מהדורה מיוחדת של סוודר בדגם מושבי האוטובוס הציבורי שלה. לכבוד השקת הסוודר, הצטלמו גם חלק מנהגי אגד להפקת אופנה מיוחדת במרכז ההיסטורי של אגד בחולון.
לצד זאת, יושק הסוודר ברשתות החברתיות באמצעות משפיענים, ביניהם: עומר קולי, דימה XR, מור רדמי ומיה דגן. בנוסף, החל מ-31 בדצמבר תתקיים בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של אגד פעילות גולשים, במהלכה יזכו עשרה עוקבים נבחרים בסוודר ויוכלו ללבוש אותו למסיבות החגים.
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית שיווק ותקשורת של קבוצת אגד, מסרה: "המושבים באוטובוסים של אגד אייקונים, ואין מי שלא מכיר אותם. אחרי שגעת הסוודרים המכוערים בעולם, החלטנו לעשות מעשה ולכבוד החגים של דצמבר לייצר את הגרסה הכי ישראלית שיש, ולהפוך את המושבים של אגד ל'סוודר מכוער'".
"עיצבנו פרינט בדוגמת מושבי האוטובוס, שמשלב את ההדפס הזכור של מושבי אגד משנות התשעים בדוגמת הזיגזג, לצד העיצוב העדכני יותר של מושבי האוטובוסים, ויוצר מיקס חד פעמי אבל כל כך מזוהה. בקיצור, הפריט הכי מכוער ויפה שיש לנו בארון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו