Loading...

הצהרת נתניהו לאחר חיסולו של נסראללה

נתניהו: כל מי שמתנגד לציר הרשע התמלא תקווה היום - מי שיכה בנו, אנחנו נכה בו

ראש הממשלה נאם הערב לאחר חיסולו הדרמטי של מזכ"ל חיזבאללה • "אנחנו נחושים להמשיך להכות באויבינו, להשיב לבתיהם את תושבינו, ולהחזיר את כל חטופינו. אנחנו לא שוכחים אותם לרגע"

לאחר יממה דרמטית והיסטורית, בה חוסל מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה מתקיפות צה"ל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שבת) בקרייה בתל אביב והתייחס לאירועים:

נתניהו החל את הנאום כך והדגיש את חשיבותו של נסראללה בחיזבאללה: "הקם להורגך - השכם להורגו. מדינת ישראל חיסלה אתמול את רב-המרצחים חסן נסראללה. סגרנו חשבון עם מי שאחראי לרצח אין-ספור ישראלים ואזרחים רבים של מדינות אחרות, כולל מאות אמריקנים ועשרות צרפתים. נסראללה לא היה עוד מחבל. הוא היה ה-מחבל".

עוד הוסיף: "הוא היה הציר של הציר, המנוע המרכזי של ציר הרשע של איראן. הוא ואנשיו היו אדריכלי התכנית להשמדת ישראל. הוא לא רק הופעל על-ידי איראן, הרבה פעמים הוא גם הפעיל את איראן".

"המנוע המרכזי של ציר הרשע". חסן נסראללה, צילום: רשתות ערביות

התייחס להחזרת תושבי הצפון והחטופים לבתיהם: "לכן, בתחילת השבוע הגעתי למסקנה שהמכות העוצמתיות שצה״ל הנחית על חיזבאללה בימים האחרונים, המכות האלה לא יספיקו. חיסולו של נסראללה הוא תנאי הכרחי להשגת היעדים שהצבנו: החזרת תושבי הצפון בביטחה לבתיהם, ושינוי מאזן הכוחות באזור לאורך שנים".

"כי כל עוד נסראללה חי, הוא היה משקם במהירות את היכולות שגרענו מחיזבאללה. ולכן נתתי את ההנחיה - ונסראללה כבר לא איתנו. חיסולו מקדם את החזרת תושבינו לבתיהם בצפון, והוא גם מקדם את השבת חטופינו בדרום".

פנה לאזרחים והבהיר שהעבודה טרם הסתיימה ואנו עומדים בפני ימים קשוחים: "אזרחי ישראל, יש לנו הישגים גדולים, אבל המלאכה עדיין לא הושלמה. בימים הקרובים אנחנו נעמוד בפני אתגרים משמעותיים, ונעמוד בהם יחד. נסראללה דיבר עלינו כ״קורי עכביש״. אבל במקום ״קורי עכביש״, הוא גילה גידי פלדה של עם מלוכד ועוצמתי שנחוש להבטיח את קיומו ועתידו".

לאחר מכן, פנה לשאבר האויבים בעולם המאיימים על ישראל: "ולא רק חיזבאללה גילה זאת. המזרח התיכון כולו גילה זאת. כל מי שמתנגד לציר הרשע, כל אלה שנאנקים תחת העריצות האלימה של איראן ושלוחיה בלבנון, בסוריה, באיראן עצמה ובמקומות אחרים, כל אלה התמלאו תקווה היום. אני אומר לאזרחי אותן מדינות: ישראל עומדת אתכם".

" מי שיכה בנו, אנחנו נכה בו". חמינאי ונסראללה בטהרן, צילום: ללא

"ולמשטר האיתולות אני אומר: מי שיכה בנו, אנחנו נכה בו. אין מקום באיראן או במזרח-התיכון שהזרוע הארוכה של ישראל לא תגיע אליו, והיום אתם כבר יודעים כמה זה נכון".

לסיום, אמר: "אזרחי ישראל, אלה ימים גדולים. אנחנו במה שנראה כנקודת מפנה היסטורית. לפני שנה, בשבעה באוקטובר, אויבינו תקפו אותנו וחשבו שישראל בדרך להכחדה. משנה לאחר מכן, מכה אחרי מכה, הישג אחר הישג - הם מבינים עד כמה התקוות שלהם התפוגגו. ישראל בתנופה. אנחנו מנצחים. אנחנו נחושים להמשיך להכות באויבינו, להשיב לבתיהם את תושבינו, ולהחזיר את כל חטופינו. אנחנו לא שוכחים אותם לרגע. אחיי ואחיותיי, אזרחי ישראל היקרים - ביום הזה אני אומר לכם שוב וביתר-שאת: יחד נילחם, ובעזרת השם - יחד ננצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...