תיעוד חדש ודרמטי מהפיגוע בחדרה: השוטרים מנעו לינץ' במחבל

בסרטון ממצלמת אבטחה שתיעד את רגע נטרול המחבל בחדרה, אחמד ג'בארין, ניתן לראות כיצד אזרחים שהיו במקום תוקפים אותו באלימות • לבסוף, השוטרים מצליחים להרחיק את האזרחים הזועמים ומונעים מהם לפגוע בו

נסיון הלינץ' במחבל שביצע את הפיגוע בחדרה // מצלמות אבטחה

זווית נוספת של נטרול המחבל מהפיגוע שהתרחש היום (רביעי) בחדרה, מראה כי שוטרים שהגיעו למקום מנעו לינץ' במחבל, אחמד ג'בארין. בסרטון נראה המחבל לאחר שהוא יוצא מפיצוציה סמוכה ונעמד ליד רכב בחנייה. הוא לבוש במעיל ולראשו קסדה, כאשר האופנוע שאיתו עבר מזירה לזירה נמצא ליד הפיצוציה.

הפיגוע בחדרה, צילום: ללא קרדיט

העובד בפיצוציה משליך לעברו כיסא ומיד מגיעים למקום שוטרים ופקחים. הם מכוונים אליו נשק, אך נראה שהוא לא מתרגש מהם. המאבטח העירוני יורה בו ברגל ולמקום מגיע שוטר המפיל אותו לרצפה. השוטרים מיד משתלטים עליו, אך בעוד הם משתלטים על המחבל, מגיעים למקום אזרחים ומנסים לבצע בו לינץ'.

הפיגוע בחדרה - דקה אחר דקה, צילום: ללא

רוכב אופנוע שמגיע למקום מצליח להכות במחבל עם הקסדה שלו. לאחר מכן הוא מרים אבן ומשליך אותה עליו. כמה אזרחים נוספים בועטים בו. לבסוף, השוטרים מצליחים להרחיק את האזרחים הזועמים ומונעים מהם לפגוע בו. בהמשך המחבל נלקח משם לחקירה.

כאמור, שישה בני אדם נדקרו בשלושה מוקדים בחדרה. האירוע החל ברחוב גיתית בעיר כשהמחבל רכוב על אופנוע דקר שני בני אדם. דקות לאחר שהחל במסע הדקירות הוא נעצר בידי המשטרה ברחוב הרברט סמואל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר