צילום pixabay

כלים מומלצים להגדלת החשיפה לעסק שלכם ברשת

כשאתם רוצים להגדיל את הפעילות העסקית או להשיג הרבה יותר לקוחות אתם צריכים יותר חשיפה. דבר אחר בטוח: חשיפה של העסק באינטרנט, לכל עסק, נחוצה ממש כמו מים למטיילים בלב המדבר

אפשרות מאוד נפוצה אבל לא היחידה להגדלת חשיפה היא הקמת אתר עסקי מוצלח ובעיקר, פעיל. נוכל להצביע על עוד מגון כלים שיכולים להתאים לכל עסק, בין אם יש אתר עסקי ובין אם לאו. בעזרת הכלים המומלצים הבאים תוכלו לא רק ליצור חשיפה ברשת אלא גם להגדיל אותה פי כמה.

פעילות באינסטגרם

בתחום הלייף סטייל, שיווק לצעירים, מותגים לבית, תכשיטים ואופנה ותחומים נוספים יודעים שנוכחות באינסטגרם שווה זהב. מרגע שיש לכם חשבון ברשת החברתית הפופולרית הזאת, זו התחלה טובה. אבל צריך לייצר פעילות שמביאה לעוד ועוד עוקבים. כדי להגדיל את החשיפה לעסק שלכם ברשת אתם צריכים להעלות תמונות שוות שיביאו לייקים. כדי לפרוץ מהר, ישנם עסקים שקונים לייקים לאינסטגרם כך שמשיגים מהר מאוד באז, החשיפה לעסק מתרחבת מהר ומעוררת עניין רב. כמובן, רצוי שכשאתם מעלים תמונות הן תהינה יפות ומרהיבות, בעלת נוכחות מקצועית. צריך לנהל את העמוד באופן אפקטיבי (ניתן להיעזר לשם כך באיש מקצוע, אם אין לכם זמן פנוי).

הקימו ערוץ יו טיוב

הקמת ערוץ יו טיוב איננה מסובכת כפי שנדמה. כבעלי עסק אתם לא חייבים להפוך ליו טיוברים במשרה מלאה, אבל כדאי להתחיל לצלם סרטונים. זוהי דרך מעולה להגדיל חשיפה ואם מצליחים ליצור סרטון וויראלי, זאת אומרת שעשיתם את זה בגדול. וחשוב להבין שאת הסרטונים המוצלחים אתם יכולים להטמיע גם בפלטפורמות נוספות. אתם יכולים להציג אותם באתר שלכם, בעמוד הפייסבוק. אפשר להעלות סרטונים ערוכים וקצרים בטיקטוק. בכל פלטפורמה נמצא קהל יעד מסוים ופעילות משולבת יכולה לחזק את החשיפה בצורה מרהיבה. אפילו אם אין לכם יותר מדי ידע בנושא, תוכלו ללמוד אותו בקלות שצולמו אין ספור סרטוני הדרכה, לצפייה בחינם.

קידום בגוגל

במידה וכבר יש לכם אתר, זה הזמן לקחת את עצמכם בידיים ולהתחיל להשקיע בקידום בגוגל. יש המון דרכים שבהן ניתן לקדם את העסק שלכם בגוגל, חלקן מהירות יחסית וחלקן דורשות קצת סבלנות. ככל שהאתר שלכם יקודם, כך יותר אנשים ייחשפו לעסק שלכם. חיפושים בגוגל יובילו אליכם, בכל פעם שאנשים מחפשים מוצר או שירות שהעסק שלכם משווק. כלים לקידום בגוגל כוללים לדוגמא הכנסת מאמרים איכותיים לאתר, שיפור של האתר בהיררכיה הפנימית שלו (לפי הכללים של גוגל), שימוש במילות מפתחות חזקות. ככל שמגיע יותר טרפיק לאתר, כך האתר נחשב לטוב יותר והוא מתקדם עוד יותר בגוגל.

יצירת קהילה בפייסבוק

פייסבוק הוותיקה עדיין מעוררת עניין רב בציבור. לעסקים שרוצים לגוון את החשיפה בקרב עוד קהלי יעד מומלץ לפעול להקמת קהילה שוקקת בפייסבוק. ככל שהקהילה תהיה יותר מעורבת ואקטיבית כך החשיפה לעסק שלכם תעלה. בדומה לפעילות באינסטגרם או בטיק טוק, הסוד הוא לשמור על רציפות. חשוב להעלות פוסטים באופן קבוע וחיוני שהוכן יהיה מעניין ואטרקטיבי.

שימוש בהאשטאגים וקישורים

ניתן להציג עוד המון כלים שיאפשרו לכם להגדיל בצורה טובה מאוד את החשיפה לעסק שלכם. חשוב שתכוונו את עצמכם לפלטפורמות הרצויות ששם נמצא קהל היעד הטבעי שלכם. אחר כך תוכלו להפנות מאמצים נוספים, לעוד ערוצים. לא נסיים לפני שנציע להשתמש בהאשטאגים ובקישורים שיכוונו גולשים לאתר שלכם, לדף עסקי, לערוץ טיק טוק, לעמודי פייסבוק או אינסטגרם רלוונטיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...