פאולה רוזנברג: "יש לי וידוי מאוד מאוד מפדח - ואני הולכת להתוודות בכל זאת"

מגישת הטלוויזיה לשעבר, שהעתיקה את חייה לקפריסין, מנסה לשמור על ביקור תדיר בחדר הכושר, אבל מוצאת את עצמה יושבת בצד • "הבנתי שזו תופעה נפוצה"

פאולה רוזנברג. צילום: אריק סולטן

מגישת הטלוויזיה לשעבר, פאולה רוזנברג, שיתפה אמש (רביעי) את עוקביה באינסטגרם בהתמודדות האישית שלה עם אימוני כושר. בפוסט כן ומפתיע, חשפה רוזנברג את האתגרים שהיא חווה בניסיונותיה לשמור על שגרת אימונים קבועה.

"יש לי וידוי מאוד מאוד מפדח. ואני הולכת להתוודות בכל זאת",  פתחה רוזנברג את הסטורי. "אני מנסה להקפיד ללכת לחדר כושר. לכן, קורה לא מעט שאני הולכת ובסוף עשיתי 20 דקות מתיחות וקצת פלאנקים  ורוב הזמן קיבלתי מיילים שהייתי חייבת לענות להם. אז פשוט ישבתי בצד בזמן שכולם מתאמנים ועניתי למיילים בטלפון, ועכשיו אני כבר צריכה ללכת לפגישה והרגשתי מזה חרא שאני יוצאת מהחדר כושר וכמעט לא עשיתי כלום.

"זה הרגע שבמקום לרדת על עצמי ולהגיד לעצמי 'את עצלנית, את פארשית, את סתם', אני אומרת לעצמי 'פאולה, באת, עשית 20 דקות מתיחות וקצת פלאנקים? זה משהו. ובפעם הבאה תעשי יותר'. במקום לרדת על עצמי, אני מעודדת את עצמי".

צילום מסך אינסטגרם

תגובות העוקבים לפוסט של רוזנברג חשפו כי רבים מתמודדים עם אתגרים דומים בשגרת האימונים שלהם. "הבנתי שזו תופעה נפוצה," ציינה רוזנברג בהמשך הפוסט, "לא רק אני מתקשה לממש את הכוונות הטובות שלי בחדר הכושר". 

בשבועות האחרונים רוזנברג, שהעתיקה את חייה עם משפחתה לקפריסין, התייחסה לאופן שבו המצב הפוליטי בישראל משפיע על המוטיבציה שלה להתאמן. היא ציינה כי לעתים היא משתמשת באימונים כדרך להתמודד עם תסכולים הנובעים מהמצב הפוליטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר