אביבית בר זוהר. צילום: אור גפן

"הגוף שלי השתנה": אביבית בר זוהר עברה מהפך ב-10 ימים

כוכבת הרשת משתפת כי היא אמנם רק בתחילתו של תהליך, אבל כבר חשה בהשפעה שלו • " אני מרגישה את הבטן שלי מצטמצמת ואת הידיים והרגליים"

[object Object]

את הבוקר היום (חמישי) החליטה אביבית בר זוהר לפתוח בשיתוף מאות אלפי עוקביה בתהליך ניקוי חדש שאימצה, כשהיא מבטיחה לעדכן על התוצאות שלו וחולקת כי היא אומנם רק בתחילתו אבל כבר מרגישה את ההשפעה החיובית שלו על הגוף שלה.

"אני רוצה לשתף אתכם בתהליך", סיפרה בפתח הסטורי שחלקה עם 802 אלף עוקביה בדרכה לחדר הכושר, ואז הסבירה להם מה הוא כולל. "בתהליך הזה אני לא אוכלת סוכר ופחמימות ואני על חלבונים ומיצים ירוקים. ביום ראשון אני אעדכן אתכם בדיוק כמה ירדתי במשקל", הבטיחה למאות אלפי העוקבים שלה.

צילום מסך אינסטגרם

"אחוזי שומן והכל, ואם זה וואו, וקודם כל זה וואו. אני מרגישה את הבטן שלי מצטמצמת ואת הידיים והרגליים, אבל כשאני אדע בדיוק כמה אני מעדכנת אתכם ואז ניכנס ביחד לתהליך. תמשיכו איתי", אמרה כשהיא חותמת את הסטורי בחדר הכושר עם עקיצה למאמן הכושר שלה שאיחר לאימון: "אני לא מאמינה שאני יושבת פה ומחכה לך מר שלום סלטו (מאמן הכושר שלה). אתה מאחר. אפס רצינות. רק אני רצינית פה"

לא מעודדת רזון. בר זוהר / צילום: אור גפן

זו לא הפעם הראשונה בה אביבית (42) משתפת את מאות אלפי עוקביה בשגרת הכושר והתזונה שלה. ב-2022, במסגרת לייב שקיימה עם העוקבים, היא חלקה איתם את דיאטת הכרוב הפופולרית בקרב אנשים המבקשים לרדת במשקל כשהיא מדגישה כי היא לא מעודדת רזון וכי מדובר בדיאטה שצריך לעשות בזהירות.

"אני לא מעודדת חלילה רזון, ואני לא רוצה שמישהי שהיא מתחת לגיל 18 תעשה את זה", הבהירה. "רק מי שיש לה איזה אירוע מטורף ורוצה לרדת שישה קילו בשבוע. מי שרוצה לעשות איתי את הדיאטה הזאת, אני הולכת לבחור עשר בנות שאני אלווה אותן בתהליך הזה בשבוע הימים הזה, כולל מתכונים דיאטטיים. אני אכניס אותן לקבוצת ווטסאפ פרטית איתי. עשר בנות בלבד ייכנסו איתי לדיאטה הזאת לשבוע ימים", הציעה לעוקבות שלה להצטרף אליה במסע, אך בסיום ביקשה לסייג ולהזהיר: אני מודיעה מראש - הדיאטה הזאת היא לא בריאה. לא נמות מזה, אבל זו דיאטה שהולכת לשנות לכן את הגוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו