אשתו של מני ממטרה חשפה: "הוא התחרט אחרי החתונה, זה היה קיצוני"

כוכב הילדים ובת זוגו פרלה דנוך ענו על שאלות הגולשים באינסטגרם, כאשר נשאלו על המשבר הגדול שחוו במערכת היחסים • "חשבתי שאני עומדת להתעלף, זה היה וואו"

"חשבתי שאני עומדת להתעלף": פרלה דנוך ומני ממטרה על המשבר

מני ממטרה ובת זוגו פרלה דנוך ערכו אמש (רביעי) סדרת שאלות ותשובות עם הגולשים באינסטגרם, שבמהלכה פתחו את הלב והשיבו על שאלות אינטימיות במיוחד הקשורות למערכת היחסים שלהם. דנוך שיתפה במשבר הגדול שחוו השניים אחרי החתונה, כשבעלה הביע לדבריה חרטה על מיסוד הקשר.

"מה המשבר הכי גדול שהיה לכם בזוגיות?", נשאלו בני הזוג. "הו! שאלה שאלה", הכריזה דנוך. "זה לא משבר", העיר מני. "זה משבר!", התעקשה דנוך. "אחרי החתונה מני התפלף, הוא התחתן והוא התחרט", אמרה. "זה כזה עיכול...זה לא התפלף. הבנתי שזה, את יודעת...", סיפר כוכב הילדים. "שזה לכל החיים", השלימה אותו דנוך. "הוא הבין שזה לכל החיים והוא התפלף של החיים", התעקשה. "כמו כל דבר, את יודעת... החלטות גדולות", ניסה להסביר. "אני חשבתי שאני עומדת להתעלף, זה היה וואו. זה היה קיצוני שלך", שיתפה דנוך בתחושות. "כן, אבל גם הייתה קורונה, ואחר כך חליתי, היו הרבה דברים", נזכר. "נכון, קרו הרבה דברים קשים. היינו גם ב'זוג מנצח', זה היה אינטנסיבי", הסכימה. "הכל ביחד. נו, מה את רוצה?", שאל מני באופן רטורי.

פרלה דנוך ומני ממטרה, צילום: שריי עוז

בהמשך ישיר, התבקשו השניים להשיב מה כל אחד מהם שונא ואוהב בשנייה. "אני הכי שונא שאת לחוצה, הלחץ שלך", השיב מני. "זה בדיוק מה שבאתי להגיד שאני שונאת בך. את האדישות והרצון הזה לאחר לכל מקום בצורה מוגזמת. הלאות הזאת", ענתה פרלה. ומה הם אוהבים אחד בשנייה? "אני אוהב את חוש ההומור שלך", הכריז מני. "אני גם אוהבת את חוש ההומור שלך, ואת זה שאתה בן אדם פשוט טוב. ואת האופטימיות האינסופית שלך", פרגנה דנוך.

שאלה שלישית ומאתגרת שאיתה התמודדו השניים הייתה קשורה בעובדה ששניהם דמויות מפורסמות. "כמה הפרסום שלכם מקשה על היומיום?", הסתקרנו. "זאת שאלה שאי אפשר לצאת ממנה טוב", קבעה דנוך. "יש ימים שאנחנו צריכים את הפרטיות שלנו. אנחנו כל הזמן צריכים לחשב סיטואציה אם אנחנו נכנסים למקום מסוים. תמיד אנחנו כמו ברדיפה", פירט מני. "כשזה עובר גבולות, וזה קורה הרבה, אז זה קשה", סיכמה דנוך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר