אהבה חדשה? אביבית בר זוהר חושפת: "הכרתי מישהו חדש"

בלייב שביצעה עם עוקביה באינסטגרם, כוכבת הריאליטי שיתפה כי היא נמצאת ב"מוד של אהבה, מוד יותר רומנטי" • כשהתבקשה לסגור כפתור כדי לצמצם את מחשופה, היא השיבה בכעס: "אף בן אדם לא ראוי ואין לו את היכולות לבוא ולהגיד לי 'סגרי כפתור'"

אהבה חדשה? אביבית בר זוהר חושפת: "הכרתי מישהו חדש" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

שנה לאחר שנפרדה באופן סופי מארוסה לשעבר קווין צרפתי, אביבית בר זוהר קמה היום (רביעי) במצב רוח שמח במיוחד, והכריזה בלייב שקיימה עם 749 אלף עוקביה באינסטגרם על חלוקת מתנה לכל לקוח או לקוחה שירכשו מוצרים מחברת הקוסמטיקה שבבעלותה. כשנשאלה לפשר רוח הנדיבות שנחה עליה, היא חשפה כי הכירה לאחרונה בחור חדש

"אביבית, זה נשמע שהכרת מישהו חדש", נכתב בצ'אט לבר זוהר ."נכון, הכרתי מישהו חדש", השיבה. "אתן צודקות, ובגלל זה אני במוד של אהבה, במוד יותר רומנטי, במוד יותר פאן".

יש אהבה באוויר. אביבית בר זוהר, צילום: מאיה באומל בירגר


גם שאלה בנוגע ליוקר המחיה הייתה בלייב של בר זוהר. "100 שקל שמפו, לאן הגענו", התלוננה בפניה אחת העוקבות. "מה שלומך, חמודה? לא זכור לי שאמרת את זה על שמפו של חברות מחו"ל, או על קרסטס העולמית  או על שמפואים שעולים הרבה יותר. למה את אומרת את זה על המוצרים שלי?! אולי המוצרים שלי הם מפורמולה מטורפת שהבאתי מחו"ל, עם ריחות מפריז פלוס ריחות מדובאי? השקעתי בבקבוקים, אולי זה שווה את זה? למה צרות עין, למה?", גערה בה.

שאלה נוספת שהופנתה לכוכבת "האח הגדול" לשעבר עסקה בשמירת השבת, לאור העובדה שהכריזה על יום בשבוע שבו היא לקחה על עצמה להתלבש בצניעות. "האם אני שומרת שבת? אני עושה השתדלויות", אמרה. "מאוד קשה לי. בעבר כן הייתי שומרת, אבל אני משתדלת לא לנסוע, אני יותר בטלפון, יותר רואה טלוויזיה".

ממשיכה לשמור. אביבית בר זוהר, צילום: רונן אקרמן


ונראה ששום לייב של בר זוהר אינו שלם בלי שאלה על צניעות. כשאחד הצופים ביקש ממנה לסגור כפתור ולצמצם את מחשופה, היא השיבה לו כך: "אני אסגור כפתור? בגלל שאמרת יכול להיות שאני ארצה לפתוח עוד אחד, עשית לי חשק פשוט. אני אגיד לכם מה הכי מצחיק? מצחיק אותי שאנשים נותנים לי הוראות, חושבים שאני עובדת אצלם ומוציאים לי תלוש משכורת. חמודים, היחיד שאני אסגור בשבילו כפתור או שאני אחזור לצניעות, זה רק לכבוד בורא עולם. אף בן אדם לא ראוי ואין לו את היכולות לבוא ולהגיד לי 'סגרי כפתור'. דבר עם נקבת בטא וגמא, לא עם נקבת אלפא שלא רואה אותך ממטר".

בהמשך הוסיפה בר זוהר לדבר על הביקורת שהיא זוכה לה: "המון קנאים, נורא קשה. ואתם יודעים מה? זה מה-זה מבאס. ולמה אני אומרת את זה? אני ישראלית, גדלתי אתכם פה בישראל, יהודייה, אני עובדת לבד שש שנים בלי אף גבר, ואין לכם את היכולת לפעמים להגיד, 'וואלה, שאפו, הבחורה הזאת תותחית עם ביצים. הצליחה לבד, קונה כמויות של אלפים בכל חודש'. לא יודעת מה אתם רוצים ממני, באמת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר