מותג העל, "לואי ויטון", משיק בימים אלה קולקציית קפסולה ייחודית שלקוחות לא רגילים לראות בדרך קבע בחנויות החברה. הקולקציה המפתיעה כוללת תיקים וארנקים עליהם מוטבעים איורים של חתולים וכלבים, לצד הלוגו האייקוני של המותג.
מדובר בקולקציה שנעשתה בשיתוף פעולה עם גרייס קודינגטון, לשעבר המנהלת הקריאטיבית של ווג האמריקני ויד ימינה של העורכת הכל יכולה, אנה וינטור.
קודינגטון, שנחשבה לג'ינגי'ת המיתולוגית של מגזין האופנה, פרשה מתפקידה לפני כשנתיים, אך מי שהמשיך לעקוב אחריה ברשת האינסטגרם, הכיר את איורי החתולים המפורסמים שלה, שמתעדים את חיות המחמד שהיא מגדלת בדירתה במנהטן.
כעת, האיורים של קודינגטון המוכשרת באים לידי ביטוי בקולקציית ארנקים, צעיפים ,נעליים ,תיקים ומגוון אקססוריז ייחודים שבית האופנה היוקרתי משיק בימים אלה.
בעקבות הבאז התקשורתי שנוצר מהחיבור בין שני הגורמים, הביקוש לתיקים נמצא בשיאו וברשתות החברתיות כבר מוצגים סרטונים של התיקים, הנעליים והארנקים עם התוספת הקיטשית-מתוקה.
עוד מותג שנדבק בלהט של "לואי ויטון" לחיות מתוקות, הוא בית האופנה "מוסקינו", שבימים אלה משיק אף הוא קולקציית תיקים עליהם מוטבעת דמות דובי חביב. בית האופנה האיטלקי אף הרחיב את המגמה ועיצב קולקציה המיועדת לכלבים עצמם, במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת H&M - שתגיע לארץ החל מהשבוע הקרוב.
כזכור, ג'רמי סקוט, היועץ הקריאטיבי של "מוסקינו", עיצב קולקציית קפסולה לנשים, גברים (וכלבים) עבור H&M, רשת האופנה השוודית הידועה במחיריה הנגישים.
ביגוד לכלבים של מוסקינו ו-H&M // צילום: הנס מוריץטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו