המותג הצרפתי האייקוני חוזר לישראל

מותג ETAM שנעלם בארץ חוזר למשביר לצרכן • צבעים טרנדיים נכנסים גם לעולם ההלבשה התחתונה ומנעד מידות עד 46

לאחר כשנתיים, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי, ETAM, חוזר לישראל. המותג שווק בארץ בעבר עד שנת 2017 אך הקבוצה על ידה הוא שווק פשטה את הרגל ולכן החנויות נסגרו בישראל.

מי שאמונה על החזרת המותג לארץ בבלעדיות היא רשת המשביר לצרכן שלאחרונה החלה בתהליך מיתוג מחדש והכנסת מוצרים חדשים שירעננו את הרשת. 

צילום: יח"צ חו"ל

המותג הוקם בשנת 1916 ונחשב לאחד ממותגי ההלבשה התחתונה הוותיקים והאייקוניים בצרפת. הבשורה הגדולה היא שהמותג מגיע עד מידה 46, ומהסתכלות ראשונית ראינו גם חזיות במידות 100D. המותג גם מציע מגוון רחב של צבעים וגזרות כמו גם בגדי ים, בייבי דולס, בגדי חוף ובגדי ספורט.

קולקציית סתיו חורף 2019-2020 מתחלקת לשלוש תתי קולקציות עיקריות. הראשונה שבהם, קולקציית Day wear מתמקדת בהלבשה התחתונה לאורך היום. בקולקציה זו תמצאו סוגים שונים של תחרות עם צבעים שונים כמו ירוק וחרדל, צבעים טרנדיים שנכנסים גם לעולם ההלבשה התחתונה.

קולקציית GLAM מציעה סאטנים משובחים, וקולקציית LOVELY שמיועדת לפנאי לבית ולשינה. היא מאופיינת בצבעוניות, דמויות של דיסני, סאטנים עם שילוב ג'אקרד וכותנה.

כל העיצובים נעשים בסטודיו בצרפת. פריטי המותג מתאימים גם לנשים צעירות וגם לנשים בוגרות ובטווח מידות 36-46. טווח מחירי הפריטים נגיש בהחלט ונע בין 60-300 שקלים לפריט. המותג החדש יהיה זמין בסניפי המשביר לצרכן בקניון מלחה וקניון פתח תקווה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...