לראשונה בתולדות מותג ההלבשה התחתונה המצליח ויקטוריה'ס סיקרט, דוגמנית עם תסמונת דאון נבחרה להשתתף בקמפיין ייחודי של החברה.
סופיה ג'יראו (24) נבחרה לצד 17 דוגמניות אחרות לככב בקמפיין Love Cloud, שמציג 18 נשים ייחודיות במידות ומרקעים שונים, שבו היא מופיעה בהלבשה תחתונה.
"יום אחד חלמתי על זה, עבדתי על זה, והיום זה הפך לחלום שהתגשם", שיתפה ג'יראו את 200 אלף עוקביה באינסטגרם בסדרת פוסטים ארוכה לקידום הקמפיין.
"עכשיו אני יכולה סוף-סוף לגלות לכם את הסוד הגדול שלי", כתבה בספרדית מתחת לתמונה שלה מתוך הקמפיין. "אני הדוגמנית הראשונה עם תסמונת דאון".
"תודה לכם, ויקטוריה'ס סיקרט, שראיתם בי דוגמנית ללא גבולות והפכתם אותי לחלק מהקולקציה בקמפיין הזה", הוסיפה. "מבפנים ומבחוץ אין גבולות, ואני אוהבת את זה".
ג'יראו יכולה לסמן וי היסטורי נוסף כדוגמנית השנייה ממוצא פורטוריקני המככבת בקמפיין של מותג ההלבשה המצליח, כשהיא חולקת את אור הזרקורים עם הדוגמנית ג'ואן סמולס.
הכריזמה של ג'יראו ואישיותה המידבקת התניעו את קריירת הדוגמנות המצליחה שלה, שהחלה בשנת 2019 בפוארטו ריקו, ומלבד קמפיינים וצעידה בשבוע האופנה בניו יורק, היא גם הקימה מותג אופנה מקוון משל עצמה בשם Alavett, משחק מילים דו-לשוני המבוסס על הביטוי האהוב עליה - I love it.
ג'יראו גם השיקה קמפיין דובר ספרדית בשם No Limits, ששם לו למטרה להעצים ולחזק אנשים עם תסמונת דאון ולעודד אותם להגשים את החלומות שלהם למרות כל הקשיים.
ג'יראו מצטרפת למותג בתקופה שבה הוא מנסה לשנות תדמית לאחר שנים שבהן היה מושא לביקורת על ליהוק בעייתי של דוגמניות ועל טיפוח ועל השרשה בלתי אפשריים של מודל היופי.