צילום: דורון ברסקי // מותג חדש עם פרזנטור חדש. סטפן לגר // צילום: דורון ברסקי

טוונטיפורסבן לגברים: קליל ומרענן

חברת האופנה הישראלית משיקה מותג לגברים בלבד • בימים אלו מצטלם הפרזנטור סטפן לגר לקולקציית אביב-קיץ 2020 • "קו של אופנת רחוב,קליל ומרענן"

על אף הקשיים איתם מתמודד בימים אלה ענף האופנה, קבוצת רנואר יוצאת עם מהלך בו היא מוציאה לדרך מותג חדש לגברים: Twentyfourseven man, וכבר הבוקר (רביעי) הצטלם קמפיין ראשון לקולקציית קיץ 2020 עם הפרזנטור סטפן לגר, יחד עם הדוגמנית נטע אלחימיסטר, פרזנטורית מותג הנשים של החברה.

כזכור, המותג היה צפוי להיכנס לשוק האופנה כבר בחודש מרץ ,אולם משבר הקורונה עצר את תוכניות ההשקה. כעת בקבוצת רנואר אומרים כי המהלך יוצא לדרך: "עבדנו מאוד קשה לפני משבר הקורונה על ההשקה, והיה ברור לנו שזה רק זמני. כעת אנחנו נרגשים ושמחים לחזור לשגרה ולהשיק את המותג החדש", אומרת בראיון ל"ישראל היום", יפעת פסטרנק סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר.

לדבריה, למרות הקושי בו נמצא ענף האופנה בימים אלה, מדובר בזמן נכון להשיק את המותג. לשאלה האם אין חשש שהמותג יתחרה במותג אחר בקבוצה ב- 'רנואר מן' היא עונה: "אין חשש. להיפך, אנשים חוזרים לאט לאט לשגרה וחוזרים לקנות. זה המקום לחזור עם מותג חדש ממקום של עוצמה. מדובר במותג שפונה לקהל גברים צעיר שמחפש את הקו האופנתי שמציג טוונטיפורסבן מן, קו של 'אופנת רחוב', קליל ומרענן ששונה מקו האופנה של 'רנואר מן', ולמעשה אנחנו נותנים מענה למגוון קהלים, והעדפות אופנתיות לגבר הישראלי".

אלחימיסטר ולגר בצילומים משותפים // צילום: דורון ברסקי
אלחימיסטר ולגר בצילומים משותפים // צילום: דורון ברסקי

על הבחירה בסטפן לגר היא אומרת: "חיפשנו פרזנטור צעיר, דמות שמאוד מתחברת לצעירים והוא התאים מאוד גם לקו האופנתי, הוא היה בדיוק מה שראינו בראש כמי יכול להוביל את המותג ואנחנו שמחים שזה יוצא כעת לפועל".

בימים אלה מצטלם הקמפיין בכיכובו של לגר. על הבחירה בו הוא אומר: "אני מאוד מתרגש ושמח. עבדנו על הפרויקט הזה לפני שהקורונה נכנסה לחיינו והיינו ממש על סף השקה. ישבתי עם המעצבת והתלהבתי שיש קו אופנה שמביא משהו חדש לשוק הישראלי, שאני מאוד מתחבר אליו באופן טבעי. אני בטוח שגם הגברים בארץ יחשבו כמוני. לאט לאט חוזרים לשגרה ויש לי הזדמנות להיות דווקא עכשיו חלק ממותג ישראלי חדש".

על פי ההערכות מדובר בהשקעה של כ- 30 מיליון שקלים, כך שב- 20 חנויות של טוונטיפורסבן בפריסה ארצית יכללו גם את החלק הנשי וגם את קולקציית הגברים. עד סוף שנת 2020 יפתחו בישראל כ-10 חנויות נוספות, חלקם כחנויות עצמאיות רק של 'טוונטיפורסבן מן', וסך הכל הרשת תמנה 30 חנויות בפריסה ארצית.

בקבוצת רנואר מוסיפים כי החנויות יעוצבו כך שתהיה בהם חווית שופינג עם פריטים המבוססים על טרנדים עולמיים ובעיקר בקו של STREET LUX  (אפנת רחוב יוקרתית) ו-ATHLESURE (אופנת ספורט ופנאי).

קולקציית אביב-קיץ 2020 יוצאת לדרך // צילום: דורון ברסקי
קולקציית אביב-קיץ 2020 יוצאת לדרך // צילום: דורון ברסקי

המותג TWENTYFOURSEVEN MAN מגיע לשוק מתוך חשיבה לשינוי וחדשנות בשוק אופנת הגברים שצומח מידי יום והביקוש בקרב קהל הגברים הצעירים. "הרשתות החברתיות והאינסטגרם בפרט, עם תיעוד יומיומי, שינו את פני השוק והביאו לעלייה בחשיבות המראה. היום כולם משקיעים בתמונות פוטוגניות ויש רצון להתלבש יפה, ואנשים יותר עוקבים אחרי הטרנדים ורוצים להתלבש במראה נכון ועכשווי" מציינים בקבוצת רנואר.

הקולקציה הראשונה תוצג כבר בימים אלה עם קולקציית אביב-קיץ 2020 בהשראת עולמות תוכן גבריים, פריטים על טהרת שחור – לבן ושילובים ביניהם, הדפסים גרפיים, פסים ועוד .

בקולקציה יוצאו מלבד פריטי לבוש גם אביזרים משלימים (נעליים, חגורות, כובעים ואקססוריז).

טווח המידות של הקולקציה יהיה בין XS-L. בחלק מהפריטים יוצעו גם מידות בטווח רחב יותר של XXS-XL לדגמים ספציפיים.

טווח המחירים ינוע בין 39-299 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...