מפורסמים ומעצבי אופנה נרתמו לצילומי קמפיין ייחודי שנקרא "ללא פילטרים", למען עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית).
את הקמפיין יזם טל בזנוס, מבעלי משרד הפרסום "סולושנס", בעקבות העלייה הדרמטית בשנה האחרונה בפניות אובדניות לער"ן, ובמטרה להעלות למודעות את נושא הפגיעות הנפשיות.

בעמותת ער"ן מציינים כי מדובר בגידול של 200% בפניות לסיוע. בעמותה מקווים כי המהלך הנוכחי יביא להעלאת המודעות בקרב הציבור לפעילות העמותה וכמובן לתרומות.
לקמפיין, שצולם במוזיאון תל אביב, הגיעו לא מעט מפורסמות, בהם שירלי בוגנים, מיכל ינאי, שמחה גואטה, אירה דולפין ונטע ברזני, שהתבקשו להגיע לצילומים בפנים נקיות מאיפור, כשהצילומים נותרו כפי שהם, ללא ריטוש.
בהפקת האופנה השתתפו גם עשרות מעצבי אופנה, בהם בית האופנה משכית, אהרון גניש, רותם שאול, אפרת שנהר וסבינה מוסייב.

"בקמפיין הזה תרגמנו את הדיסוננס שבין מצג השווא שבעולם הדיגיטלי לבין החיים עצמם, מה שמהווה טריגר עיקרי לבעיות נפשיות כמו חרדה, דיכאון, דימוי עצמי נמוך ודימוי גוף לא בריא או ריאלי", אומר בזנוס. "כדי להעביר את המסר, הלבשנו את הטאלנטים ואת מובילי דעת הקהל השונים בבגדי מעצבים ישראלים, מפוארים ומרהיבים, המייצגים את החיים ה"מושלמים" לכאורה שהתרגלנו להציג כלפי חוץ וברשתות החברתיות. לתפאורה, הצגנו תמונות מדבר שומם על גבי מסכים שדרכם הם מאבדים כל מימד ממשי ומשמעות".

לפני כשבועיים רץ פרויקט דומה בשם "FACE IT" של צלם האופנה איתן טל, יחד עם המאפר ערן פאל והמפיק משה אברמוב. הפרויקט הפגיש 32 מפורסמות ללא איפור וללא עיצוב שיער, ממש כפי שהן נראות במציאות בבוקר.
השלושה יצרו תערוכה של צילומי נשים בפנים גלויות ב"טרמינל העיצוב" בבת ים, שם הוצגו 32 תמונות דיוקן ענקיות בשחור לבן של לא מעט נשים מפורסמות בטווח גילאים רחב. בין המצולמות ניתן לראות את מיכל אנסקי, נורית גפן, הילה רהב, אוולין הגואל, הזמרת אילנית, ציפי פינס, נטלי דדון, לאה שנירר, מאיה דגן, מאיה ורטהיימר, מיכאלה ברקו, ועוד.

לתרומות לעמותה: https://www.eran.org.il