לוצ'י, המותג התל אביבי האייקוני שליווה את נשות שנקין הצעירות בימי קפה תמר ואורנה ואלה, חוזר לחיים במתכונת חדשה ומתמקד בדיוק באותן נשים שהיו מעריצותיו הנאמנות, אך בגרו יחד איתו.
המותג, שפעל עד 2017 עם 34 חנויות עצמאיות תחת קרייזי ליין, עושה קאמבק משמעותי, אך הפעם בתוך חנויות קרייזי ליין עצמן. אחרי ניסיונות מצומצמים בעונות קודמות, המותג מושק כעת עם קולקציה מגוונת במיוחד, הפונה למי שהיו אז בנות 20-30 והיום הן בנות 40-50. החדשות הטובות במיוחד: בניגוד למגמה בענף האופנה, לוצ'י מציעה כעת מנעד מידות רחב במיוחד מ-38 ועד 52.

דגש על ג'ינסים. לוצ'י / צילום: עמיר צוק
קלאסיקה עם טוויסט
הקולקציה המחודשת משלבת בין מספר קווים מובחנים. קולקציית היום-יום במראה קז'ואל, עם דגש על ג'ינסים בגזרות מגוונות, חולצות אריג וטי-שירטים עם מפתחים מחמיאים ובדים מחטבים. קולקציית Black & White המתמקדת בניגודיות עם משחקי שחור-לבן בפסים, טוטאל לוק לבן או שחור, וגזרות חדשניות של מכנסיים מתרחבים ושמלות. קולקציית Resort המורכבת מפלטת צבעים עשירה וכוללת גזרות רחבות, מאווררות ורחוקות מהגוף, ליצירת מראה חופשי ונינוח.

טוטאל לוק של שחור ולבן. לוצ'י / צילום: עמיר צוק
טווח המחירים של הקולקציה נע בין 129.90 ל-329.90 שקלים, כשהחולצות נמכרות במחירים של 129.90-269.90 שקלים, וסטים ב-259.90 שקלים, ג'ינסים ב-229.90-279.90 שקלים, מכנסיים וחצאיות ב-229.90-279.90 שקלים, ושמלות ב-299.90-329.90 שקלים.
"לוצ'י עם טוויסט בוגר"
עפרה שביט לוין, סמנכ"לית השיווק והבעלים של קרייזי ליין, מסבירה את המהלך: "מותג לוצ'י, שצמח בתל אביב בימים של קפה תמר ואורנה ואלה, עושה כעת קאמבק וחוזר עם מראה טרנדי וקצת יותר בוגר". לדבריה, גם המעצבת יפעת, שהייתה המעצבת של המותג עד 2017, חזרה לעצב את הקולקציה החדשה.

בהשראת הבחורה הצעירה והרווקה. לוצ'י / צילום: עמיר צוק
"הבנו שזה הזמן הנכון להביא משהו חדש ומוכר. ללוצ'י הייתה לאחרונה קולקציה, אבל לא מבודלת, וקהל הלקוחות שלנו התגעגע למותג", ציינה.
למה בעצם נסגר המותג?
"סגרנו בזמנו את לוצ'י כי אז המותג לא מספיק תפס כמו שרצינו, והבנו שיותר נכון לנו להכניס אותו לתוך החנויות של קרייזי ליין", מסבירה שביט לוין. "הכנסנו עד כה את לוצ'י בתוך קרייזי ליין, אבל לא עם אותו אפיל שהיה ללוצ'י אז, ולקוחות הרבה פעמים שואלות 'מה עם לוצ'י'.

טווח מידות רחב. לוצ'י / צילום: עמיק צוק
"לכולנו המותג זכור בנוסטלגיה ובערגה למותג שהיינו צעירות. יש חיבה ואהבה מיוחדת ללוצ'י, שהתחיל ממותג תל אביבי של שנקין של פעם, ואמרנו: זה הזמן לקאמבק".
מ"הצעירה והרווקה" לאישה הבוגרת
הקולקציה החדשה, מדגישה שביט לוין, "עוצבה בהשראת הבחורה הצעירה והרווקה שאהבה את לוצ'י של פעם. יפעת, המעצבת של המותג, חזרה והיא מעצבת את לוצ'י לנשים ליום יום. עשינו קמפיין ביחד איתה ועם החברות שלה, שהן כולן קרייריסטיות, נשים עובדות עם ילדים, שחיות במקסימום, ועדיין יש להן רוח צעירה ותל אביבית ורוצות להרגיש סקסיות ואופנתיות. הן היו המוזות שלה וההשראה שלה לקולקציה".

בימים שרותם סלע הייתה הפרזנטורית / צילום: קוקו
אלו שזוכרים את ימי הזוהר של המותג, יזכרו גם את הקמפיין המפורסם עם רותם סלע. "תמיד אנחנו צוחקים ואומרים שרותם סלע התחילה אצלנו את הקריירה שלה. גם היא הייתה אז רווקה", מחייכת שביט לוין.
אופנה מכלילה – לכל אישה, בכל מידה וגיל
להבדיל ממותגים רבים בענף, לוצ'י החדשה מציעה את הקולקציה במידות גדולות, עד מידה 52. "אחת האג'נדות שלנו בקרייזי ליין היא לפנות למגוון סגנונות, מה שנקרא, לכל אישה, בכל מידה וכל גיל", מדגישה שביט לוין. "יש לנו תחלופה מאוד גדולה של הקולקציה כי יש לנו קהל שכל פעם רוצה משהו חדש. המותג לוצ'י בא להשלים את הסיפור ולהביא גוון וניחוח חדש".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו