רוסלנה רודינה . צילום: שי ארבל

הקאמבק של רוסלנה רודינה

אחרי הפסקה של תשע שנים הדוגמנית חוזרת לככב בקמפיין של רשת SCOOP • זה הסכום אותו היא תשלשל לכיס

אחרי למעלה מתשע שנים הדוגמנית רוסלנה רודינה חוזרת לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP  וזאת במסגרת חוזה שחתמה אתמול בלילה (שני) לככב בקמפיין אביב קיץ 2025 של המותג. רודינה ותשלשל לכיסה כ- 200 אלף שקלים לעונה.   

רודינה (36) שנחשבת לאחת מהדמויות הבולטות בתעשייה, ואחת מהדוגמניות המצליחות והאהובות בישראל, תקדם את רשת סקופ בקמפיין  שצפוי לעלות כבר בחודש מרץ, לרגל השקת הקולקציה החדשה, וזאת לאחר שמחזיקה ברפרטואר מפואר מלפני תשע שנים, אז חתמה חוזה לשתי עונות רצופות, ושימשה כפרזנטורית המותג.

רוסלנה רודינה בקמפיין לסקופ לפני תשע שנים / צילום: שי יחזקאל 

לאורך הקריירה רודינה כיכבה בשלל קמפיינים נחשבים, לרשתות ומותגים שונים, והשתתפה בעשרות תוכניות טלוויזיה, בניהם: מאסטר שף כמתמודדת וזמר במסכה.

רוסלנה רודינה ורוני אינסאנז מבעלי סקופ / צילום: שי יחזקאל 

הקמפיין בכיכובה לרשת SCOOP צפוי לעלות  בתקציב הנאמד בכ- 1.5 מיליון שקלים ויכלול בין היתר תשדרי טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.

"העונה אני מגיעה לסקופ כאישה עם הרבה יותר נסיון ואני בטוחה שנצליח יחד כמו ההצלחה שהיתה לנו לפני תשע שנים ואולי אף יותר", מסרה רודינה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...