בצעד אסטרטגי ועל מנת להצעיר את התדמית שלה ולהילחם בירידה במכירות, ענקית ההלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט" קיבלה החלטה נועזת להחזיר כמה מה"מלאכיות" האייקוניות שלה לשעבר כדי להוביל קמפיין חדש.
ההרכב כולל את דוגמניות העל הנודעות ג'יזל בונדשן, נעמי קמפבל ואדריאנה לימה, שיעמדו בראש הקמפיין החדש של המותג ICON, ולצידן שגרירות חדשות של המותג, כמו אמילי רטאייקאוסקי והיילי ביבר.
קולקציית ICON של ויקטוריה סיקרט / אינסטגרם
בשנים האחרונות מתמודדות החברה עם צניחה במכירות בשל האשמה שהיא מאדירה דימויי גוף לא מציאותיים. במקביל היא מצאה את עצמה מתמודדות עם מתחרות חדשות בתחום כמו Skims של קים קרדשיאן ו Aerie.
הקמפיין החדש מתגאה בשילוב אקלקטי של דגמים וגם חידושים כדוגמת חזיית דמוית פוש אפ המתעצבת לצורת החזה ורצועות שניתן להחליף. טווח המידות נע החל מ-XS ועד XXL וחזיות מגיעות במידות של 32A ועד ל-44DDD.
יתרה מזאת, "ויקטוריה'ס סיקרט" הודיעה על כוונתה להחזיר את תצוגות האופנה הראוותניות שלה, שהופסקו בשנת 2019.
"קולקציית Icon נוצרה על מנת לחבק את מבנה הגוף של כל אחת, תוך מתן תמיכה אופטימלית ובלתי מורגשת", מסרה מנהלת העיצוב הראשית של המותג, ג'ני שפר, בהודעה לעיתונות. "זו קולקציה מרגשת שכל אחת תשמח להוסיף למגירת הלבנים שלה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו