בסוף השבוע האחרון הכריז המעצב טומי הילפיגר כי אלוף העולם בנהיגת מרוצים, לואיס המילטון, יהיה לפנים החדשות של המותג בקולקציה הגברית לאביב –קיץ 2018.
המילטון, נהג מרוצים בריטי ואלוף העולם ארבע פעמים בפורמולה 1, יככב כשגריר העולמי של המותג. הילפיגר למעשה ממשיך את הקו שהתחיל לפני כשלוש שנים עם איתור פרזנטורים מובילי דעה מתחום הספורט, כך שזו לא הפעם הראשונה.
בשנת 2015 הפרזנטור של קו ההלבשה התחתונה היה שחקן הטניס רפאל נאדל, ובהמשך שימש גם כפרזנטור של מותג הבישום לגברים. האהדה של הילפיגר לתחום המוטורי של עולם המרוצים כבר תורגמה לקולקציה ייחודית שהושקה לפני כחודש בשבוע האופנה במילאנו.
הקולקציה כוללת נגיעות הדפסי פסי מרוץ, משבצות שחור לבן, דגלי מרוץ, סמלי מכוניות מרוץ שרקומים על הפריטים ועוד. מדובר בקולקציה שלמה גם לגברים וגם לנשים, כשהקולקציה הנשית מוצגת על ידי הפרזנטורית ג'יג'י חדיד, שהשיקה קולקציית קפסולה שבה תמצאו פריטים רבים מעולם המרוצים גם לנשים.
"תמיד הערצתי את כוח הסיבולת הבלתי ייאמן של לואיס במהלך המרוץ, כמו גם הסטייל הייחודי מחוץ למסלול. סטייל המדבר לדור החדש של 'הגברים של טומי', "אמר טומי הילפיגר על הבחירה בהמילטון.
"הוא בנה את הקריירה המדהימה שלו כנהג מרוצים עם המון תשוקה, מסירות ועבודה קשה, ערכים שאני אימצתי כשבניתי את המותג. יש לנו היסטוריה עם פורמולה 1 והפעילות הזו נבנית על מסורת של שיתופי פעולה בעולם הספורט המוטורי", אמר.
ההישגים בקריירה של לואיס המילטון הציבו אותו בקבוצת העילית של ספורטאים עולמיים, והוא נחשב לאחד מנהגי פורמולה 1 הטובים ביותר בהיסטוריה. הוא מחזיק ברקורד של נקודות הקריירה הרבות ביותר בכל הזמנים וזכה לפחות ב'גראנד פריקס' אחד בכל עונה בה התחרה.
בשנים האחרונות ניכר כי הילפיגר פונה יותר ויותר לדור הצעיר, מאז שיתוף הפעולה שלו עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד נחשף המותג לקהל צעיר יותר וגם המכירות רק עולות.
"העיצובים של טומי מעוררים בי השראה להיות חזק בכל בגד שאני לובש מחוץ למסלול המרוצים, בגדים המבטאים את הסטייל האקלקטי והקריאטיבי שלי בביטחון. חוויות ה-TOMMYNOW פורצת הדרך, ייחודית ומיוחדת במינה ואני שמח מאוד לשתף פעולה עם מותג בעל חזון", אמר המילטון לתקשורת העולמית.