ניקי מינאז' בקמפיין דיזל, עם הטוקבק שנכתב נגדה: "הבחור הרע" // צילום: יח"צ

ניקי מינאז' מצטטת את הטוקבקיסטים ששונאים אותה

קולקציה חדשה של דיזל, חושפת את הבריונות ברשת, במטרה להפחית מכוחה • באופן אירוני הראפרית המתנצחת, מפרסמת אותה

"ככל שתאמר על עצמך את הדברים הקשים ביותר, כך יהיה פחות איכפת לך ממה שאומרים עליך". זה המסר של חברת דיזל כנגד תופעת השיימינג ברשתות החברתיות ובטוקבקים מרושעים. החברה שיצאה בקולקציה בשם Haute Couture (משחק בין המילים הוט להייט), מכוונת להציף את נושא הבריונות ברשת ו"היד הקלה על ההדק", בדרך אירונית כמו שרק במותג יודעים לעשות. 

ההשראה לקולקציה נבעה ממסרי השנאה שדיזל כמותג, חווה בעצמו במהלך שנות קיומו, עם מסרים כמו: "דיזל מת", "דיזל כבר לא מגניב", "נראה כמו שקית זבל" וכדומה. האמירות הללו נרשמו בגאווה על הפריטים בקולקציה המדוברת, מתוך מחשבה שהדרך הטובה ביותר לנטרל את הדבר "הכי איום" שאומרים עליך, היא לומר אותו בעצמך.   

טומי דורפמן לדיזל // צילום: יח"צ 

מכאן, גויסה נבחרת חזקה של סלבריטאים ומשפיענים כגון: ניקי מינאז', גוצ'י מאנה, בלה ת'ורן, בריה ויניטה, טומי דורפמן, ברבי פריירה ועוד, על מנת לסייע בהפצת המסר של הקמפיין שכאמור הוא: "The more hate you wear the less you care". 

אותם סלבריטאים ומובילי דעת קהל, שחווים המון גילויי שנאה במדיה החברתית על בסיס יום יומי, נתבקשו לבחור את המסרים הגרועים ביותר שנכתבו עליהם, שנוספו לפריטי הקולקציה, כדי לשים מראה בפני טוקבקיסטים חסרי פנים ואמפתיה, ולהציג לעולם את המלחמה בבריונות ברשת.

 

דיזל משמיצה את עצמה, בקמפיין Haute Couture // צילום: קמילה סימון

ניקי מינאז', שבאופן אירוני, הסתכסכה לפני זמן קצר עם הראפרית קארדי בי, והתנצחה איתה בקרב איומים ומהלומות, מככבת כאמור בקמפיין יחד עם גוצ'י מאנה שציטט את הטוקבק "לך תזדיין, מתחזה", שנאמר עליו. בלה ת'ורן ציטטה טוקבק שקרא לה "זונה" וטומי דורפמן ציטט מתגובה שכינתה אותו "מתרומם". 

כל אותם מסרי השנאה מופיעים כעת על גבי פריטים מוגבלים בקולקציית Haute Couture של דיזל, אשר זמינה בחנויות הנבחרות החל מה-20 בספטמבר. הקולקציה כוללת חולצות טי שירט, קפוצ'ונים, ז'קטים ומעילים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...