מעיין אדם חושפת שיחה אחרונה עם אחותה: "פלי, את מגיעה בסוף?"

מגישת הטלוויזיה שאיבדה את אחותה מפל במתקפת הטרור של חמאס מציינת שנה לאובדן הבלתי נתפס • "לא דמיינתי בסיוטים שלי שזו ההזדמנות האחרונה לחבקה אותה"

מעיין אדם בהלוויית אחותה מפל. צילום: קוקו

שנה חלפה מאז אסון 7 באוקטובר, ומעיין אדם מציינת את יום השנה לרצח אחותה האהובה, מפל אדם ז"ל, במתקפת הטרור בפסטיבל נובה. ברשתות החברתיות, מעיין חשפה רגעים אחרונים ושיחות מרגשות עם אחותה.

בפוסט נוגע ללב, מעיין שיתפה את ההתכתבות האחרונה ביניהן, שהתרחשה יום לפני הטרגדיה. "פלי, את מגיעה בסוף?", שאלה מעיין, כשמפל השיבה שנתקעה ללא רכב.

צילום מסך אינסטגרם

לצד צילום המסך של השיחה הוסיפה מעיין את הכיתוב: "בשעה זו בדיוק לפני שנה, מפל הייתה אמורה לבוא אליי לשישי, היא התעכבה והתיישבתי לעבוד, כשבדקה דופק לא לחצתי עליה לבוא ולא הראיתי מספיק רצון, לא דמיינתי בסיוטים שלי שזו ההזדמנות האחרונה לחבקה אותה. הלוואי שהיה אפשר להחזיר את הזמן לאחור, הייתי מתחננת שתיסע אליי ונועלת אותה פה".

צילום מסך אינסטגרם

מעיין הוסיפה תיעודים נוספים מחייהן - סרטון אחרון שצילמה של מפל, התייעצויות על השתתפות ב"מירוץ למיליון", וגם תגובות על התספורת החדשה של מפל. היא גם שיתפה את התמודדותה עם הדמיון הרב ביניהן.

"אין סטורי שאני מצלמת בלי תגובות עד כמה שאני דומה לה, אחד הפחדים הכי גדולים בכימו זה מהקרחה, עניין זמני אבל קשוח, וירחיק אותי ממנה שוב, עדיין מחפשת רופא או בדיקה שיגידו לי שאני לא צריכה, הלוואי". 

צילום מסך אינסטגרם

הבוקר (שני) הגיעה מעיין ביחד עם בני משפחתה ומשתתפים נוספים לחניון רעים לציין שנה לטבח הנורא. "אנחנו כאן, בדיוק שנה אחרי", כתבה לצד צילום מסך עם ההתכתבות האחרונה של אחותה. "הם מעלינו, אני אוהבת אתכם", כתבה מפל בפעם האחרונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר