טהוניה רובל מזועזעת: "הבת שלי אמרה לי שהיא לא אוהבת להיות חומה"

הדוגמנית שיתפה את עוקביה באינסטגרם בשיחה שהיא ניהלה עם בתה, שבה זו אמרה לי שהיא "רוצה להיות לבנה": "זה נתן לי בוקס בבטן, לא ידעתי איך להגיב" • היא הוסיפה: "חשבתי שאתקל בשיחה הזו בגיל יותר מאוחר"

טהוניה רובל: "זה היה בוקס בבטן, היא אמרה לי שהיא לא רוצה להיות חומה" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טהוניה רובל פתחה בסוף השבוע האחרון את מצלמת הטלפון הנייד שלה, ושיתפה את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם בשיחה מכמירת לב שהיא ניהלה עם בתה הקטנה טליה, שבה עלתה סוגיית צבע עורה.

"אחרי שלקחתי את טליה לגן בבוקר, הייתה לי איתה שיחה שחשבתי שאתקל בה בגיל יותר מאוחר, אבל נתקלתי בה הבוקר", שיתפה טהוניה. "היא אמרה לי שהיא 'לא אוהבת להיות חומה', ושהיא רוצה להיות לבנה. השתתקתי במקום. כמובן שאמרתי לה שהצבע שלה כל כך יפה ושכולן חולמות להיות בצבע הזה, אבל זה נתן לי בוקס בבטן. כשמדובר בילד שלך ולא בך, אתה רגיש לזה יותר. באמת שלא ידעתי איך להגיב לדבר הזה, היא רק בת 4".

טהוניה רובל (ארכיון), צילום: משה בן שמחון


בסטורי נוסף שפרסמה, זוכת "האח הגדול" שיתפה גם בזעם שחשה בהמשך לתגובות שקיבלה לאחר פרסום כתבה גדולה עליה. "אני רואה את התגובות שלכם, ורובן זה 'אכלו לי, שתו לי' וקללות, כאילו מזלזלים בכאב שלי. אני לא בוכה לשם לבכות ואני לא באה ממקום מתמסכן של 'אכלו לי, שתו לי'" ביקשה להבהיר. "זו המציאות שלי וזו הדרך שלי. אלה החיים שלי ואני משתפת אתכם בחיים שלי, וברוך השם אני מתמודדת עם זה הכי יפה שיש והכי טוב שאני יכולה להתמודד עם זה בשבילי קודם כל ובשביל הבת שלי".

בהמשך דבריה, ביקשה הדוגמנית להעביר מסר ברור באשר לתחושותיה. "אם אין לכם מה להגיד, פשוט סתמו את הפה. סתמו. לא לכתוב, לא לדבר. סתמו את הפה. אתם פשוט אנשים מבחילים", אמרה בכעס. "לא כולכם, אבל כל אלה שמגיבים בשנאה מגעילה ומטורפת. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, זה מטורף. לא משנה מה אני עושה, תמיד יש לכם משהו רע להגיד. פשוט סתמו את הפה".

היא סיכמה את דבריה: "די, הייתי חייבת להקיא את זה. מי מגדל ומחנך אתכם? מי גרם לכם להיות כאלה? ואם זה היה הבת או הבן שלכם? אתם לא יודעים שיש דבר כזה בומרנג ובסופו של דבר זה חוזר אליכם? תפזרו טוב. לא נמאס לכם לפזר רק רע? לא מספיק מה שאנחנו עוברים? מספיק, די כבר, זה בלתי נסבל, איכס. לא שאני שמה עליכם, אני שמה עליכם קצוץ אבל עדיין, זה להקיא עליכם".

טהוניה רובל (ארכיון), צילום: אפרת אשל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר