"אפקט הקייט": בגיל 10 בלבד הנסיכה שארלוט הפכה למלכה האמיתית

בתם האמצעית של ויליאם וקייט מסומנת כליידי אמיתית וזוכה לשבחים רבים • "הילדים בבית הספר מעריצים אותה", אומר מקור המקורב למשפחת המלוכה • ואיזה תואר נחשק היא קטפה?

ויליאם, שארלוט וקייט. צילום: GettyImages

הנסיכה שארלוט, בתם האמצעית של הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון, רק בת 10 וכבר הפכה למלכה אמיתית וזוכה לשבחים מרובים על התנהלותה הבוגרת ואופייה הנעים.

בעוד אחיה הצעיר לואי ידוע כילד השובב במשפחה ונתפס לא פעם בעדשות המצלמה משתטה וננזף, ואחיה הבכור ג'ורג' מאומן להפוך למלך בעקבות אביו וסבו, שארלוט לוקחת על עצמה לא פעם את תפקיד האחות המגוננת והמחנכת ועושה כן לא רק עם אחיה אלא גם בבית ספרה.

שארלוט ולואי,

"היא כל כך חברותית ונדיבה", סיפר מקורב לאתר הבריטי הלו. "הילדים בבית הספר שלה מעריצים אותה. היא אדיבה מאוד לילדים בשכבות הגיל הצעירות ממנה", הוסיף וסיפר, "והיא פופלארית מאוד".

האופי המכיל והנדיבות של שארלוט הובילו כמובן רבים להשוות אותה לסבתה המנוחה הנסיכה דיאנה, שהייתה ידועה כ"מלכת הלבבות" ונודעה ביכולתה ליצור קשרים חמים עם אנשים מכל אורחות החיים.

בנוסף להיותה ליידי אמיתית כבר בגיל צעיר כל כך, שארלוט יכולה גם להתגאות בתואר מעורר קנאה נוסף: "הילדה העשירה בעולם", כשהונה הכולל ושוויה המוערך גבוהים אף יותר מאלה של שני אחיה.

לפי מחקר שפורסם באתר המירור הבריטי, שוויה המוערך של שארלוט עומד כיום על מעל ל-4.45 מיליארד דולר (כשהיא עוקפת את אחיה הבכור ג'ורג' ששוויו מוערך בכ-4.32 מיליארד דולר). השווי המוערך הוא שקלול של הירושה העתידית  שלהם בנוסף על ההשפעה שלהם על כלכלת הממלכה הבריטית.

לואי, שארלוט וג'ורג' / צילום: רויטרס

ההסבר להישג המרשים של שארלוט נעוץ לדברי החוקרים באמה הנסיכה קייט ובבחירות האופנה והסטיילינג שלה עבור בתה (כשכזכור, הנסיכה קייט מידלטון נחשבת בעצמה לאייקון אופנה מוביל עם תרומה עצומה לכלכלה הבריטית). 

לדבריהם, שארלוט ניחנה במה שהם מכנים "אפקט הקייט", בו בחירות האופנה שלה הופכות כמעט באופן גורף לסולד אאוט בכל פעם שהן מתועדות בתקשורת ומייצרות רווחי ענק לחברות העומדות מאחוריהן.

שארלוט ואבא, הנסיך ויליאם / צילום: AP

בדומה לאמה, המלתחה של שארלוט מתהדרת בפיסים אופניים ממותגי יוקרה ומעצבים מובילים דוגמת אלכסנדר מקווין, לצד רשתות דוגמת זארה, נקסט וג'ון לואיס. בהתאם לגילה, המלתחה של שארלוט כוללת הרבה שמלות פרחוניות לא פעם עם צווארונים ושרוולים תפוחים, עליוניות רקומות, גרביונים וסוודרים. בנוסף היא חובבת גם פפיונים (שנחשבים לטרנד הלוהט ביותר של השנה) גרבי ברך ונעלי עור מסורתיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר