עינב בובליל תוקפת: "הקללות והדיבור פי מיליון יותר גרועים מלבוש לא צנוע"

לא אחת מקבל כוכבת הרשת הערות על הדיסוננס בין האופן בו היא מתלבשת לבין לכבד את בעלה הדתי – וכמו תמיד, היא לא שותקת • "הוא מקבל, אוהב ומכיל אותי בדיוק כפי שאני"

עינב בובליל. צילום: אור גפן

גם אחרי סוף שבוע עמוס, עינב בובליל לא אכזבה אמש (שבת) את 425 אלף עוקביה באינסטגרם ותוך כדי השלמות של בישולים, ניקיונות, אירוח ובלת"מים עם הילדים, פתחה את תיבת האינבוקס שלה לסשן שאלות ותשובות הקבוע, שהפעם הביא איתו כמה שאלות שעוררו את חמתה ונגעו בעיקר בסוגיות של דת וצניעות.

"את לא מפחדת שה'כפייה' של שמירת שבת רק תרחיק אותם?", ביקשה לדעת עוקבת על שמירת השבת מצד ילדיה של עינב. "אני לא כופה שום דבר" הבהירה מיד. "לזה הם נולדו וככה הם חונכו. הם לא מכירים משהו אחר וכרגע ברוך השם לא רוצים משהו אחר. טוב לנו ולהם ככה וזו הדרך שלנו בחיים.

הם הילדים שלי לא אני שלהם. כל עוד הם בבית שלנו באחריותנו ובגיל שאנחנו עדיין מחליטים עליהם ככה הם יתנהלו .כמו שאני מחליטה באיזה שעה הם יחזרו הביתה או שאני מסכימה או לא ללכת לחברים וכיו"ב זה בדיוק אותו הדבר. הם עדיין לא בגיל שיש להם דעה מגובשת ובטח שלא יודעים ומבינים הכל כמו שהם חושבים ובשביל זה יש הורים. בעזרת השם הגדול יכוון אותם רק ללכת בדרכו".

עינב בובליל / צילום: אור גפן

בהמשך נשאלה גם על שמירת השבת מצד ילדיה והודתה שיהיה לה קשה אם יחליטו לא לשמור אותה. "אני מתפללת על זה ומאוד מקווה שזה לא יקרה. בכל אופן הם יודעים שעד גיל 18 כולם חייבים לשמור שבת, ובינתיים אני ואלי מתפללים עליהם שלעולם לא יסורו מהדרך שבה גידלנו וחינכנו אותם שזו דרך האמת שלנו".

עינב הוסיפה ושיתפה בשתי גולשות שבחרו לא רק לבקר את דרכיה אלא גם עשו זאת בצורה בוטה כולל קללות אותן דאגו לשלוח לה באינבוקס הפרטי. "איך הולך חוסר הצניעות ואהבת השם יחד לא ברור", כתבה לה גולשת.

"שיהיה לך ברור מאמי זה שלי ולא שלך", השיבה לה עינב בזעם והוסיפה: "את אדם מסכן וכל הקללות שקיללת בתיבה לא אאחל לך שיבואו עלייך. רק שהשם יחזיר אותך בתשובה אמיתית. הקללות והדיבור שלך פי מיליון יותר גרועים מלבוש לא צנוע. מסכנה שלי שהשם ירחם עלייך. אמן את תראי את מה שרשמתי לך ואז תחסמי כי לא מגיע לאנשים כמוך לעקוב אחריי", סיכמה והוסיפה כי הגולשת הזו לא הייתה היחידה שהרשתה לעצמה לקלל אותה ולצאת נגדה בטענה על כך שאינה מכבדת את אלי בעלה שהינו דתי.

עינב בובליל / צילום: אור גפן

"השנייה שקיללה מחקה הכל כדי שאני לא אוכל לחסום אותה", שיתפה. "רק מראה כמה חשוב לה לעקוב אחרי, אבל אני אתפוס אותה אל תדאגו, הבטיחה. "ולך", פנתה ישירות לעוקבת הראשונה, "אני מאחלת שתכבדי את בעלך והילדות שלך יכבדו את הבעל שלהן רק חצי ממה שאני מכבדת את בעלי, מהכבוד והערכה והערצה שלי אליו ולכבוד שאני עושה למשפחה שלו. אני מתנהגת לבעלי כמו מלך והוא בניגוד אלייך מקבל אוהב ומכיל אותי בדיוק כפי שאני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר