ניקול ראידמן על המשקל / אינסטגרם

ניקול ראידמן זועמת: "אם כואב לכם משהו, טפלו בעצמכם ורדו ממנה"

אשת העסקים יוצאת נגד כל מי שמחליט לתקוף אנשים על משקל גופם, בין אם רזים או שמנים • "עברתי התעללות דוחה במשך שנים עם אמירות פוגעניות"

[object Object]

ביום חמישי האחרון, לפני שהפגינה נוכחות באו"ם וחברה גם לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו בביקור בקברו של הרבי מלובביץ, ניקול ראידמן פתחה את המצלמה ושיתפה את מעל  למיליון עוקביה באינסטגרם בזעם הרב שחשה לאחר שנחשפה למתקפה על משקלה של יעל שלביה, כשהיא מבקשת לחלוק מניסיונה האישי בסוגיה.

כזכור, יעל פרסמה בשבוע שעבר סדרת תמונות שלה בהן הציגה גזרה שדופה במיוחד, מה שעורר גל של תגובות עוינות שטענו בין היתר כי היא מעודדת דימוי גוף בעייתי והפרעות אכילה ודימוי גוף בעייתי ואף סובלת מהם לכאורה בעצמה. 

"לרוב אני לא מגיבה", הבהירה ניקול (38) בפתחו של הסרטון הקצר, "אבל אני רואה את העליהום שאתם עושים על יעל שלביה על המשקל שלה, אז בתור אחת שעוברת התעללות שנים על גבי שנים עם אמירות פוגעניות ודוחות כמו 'לכי תאכלי משהו', 'את נראית רע', 'את נורא רזה', 'אוי מסכנה, קרה לך משהו? בטח את בדיכאון ולא אוכלת כלום"', המשיכה ואמרה ואז ביקשה להעמיד על דיוקם את כל דברי הבלע שלדבריה נאמרים עליה.

"תפסיקו להעיר לאנשים רזים". ניקול ראידמן, צילום: אלמוג גבאי

"חבר'ה, אני 1.64 ס"מ ושוקלת בין 44 ק"ג ל-45 ק"ג כל החיים שלי ואני אוכלת כמו נהג משאית כמויות שאני מאחלת לכם לאכול, כולל עוגות ופיצות בלילה. זה לא קשור לאכילה", הבהירה. "זה לא קשור לאנורקסיה, זה לא קשור לכלום. זה קשור למבנה וגזרה של בן אדם. היא רזה, היא אוכלת בריא, היא מתאמנת וזה המבנה שלה. תרדו ממנה", ספק דרשה ספק ביקשה בסופו של הסרטון.

"אם כואב לכם משהו, טפלו בעצמכם. כמו שיש שמנופוביה שאנשים מעירים למישהי 'אוי את נורא שמנה', גם תפסיקו להעיר לאנשים רזים. זה נורא פוגע ונורא מעליב. באמת. בתור אחת שסובלת כל החיים שלה, אני רואה מה אתם עושים לה וזה צורם לי בנשמה. רדו ממנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו