לא ברור מה גורם לנו להיות כל כך קפדניים ומקובעים כשזה מגיע לכוס הקפה שלנו. מי שאוהב פורצלן לא יצליח ללגום קפה מכוס זכוכית ומי שאוהב זכוכית יחשוב שפורצלן זה לכאלו שלא מבינים.







חלי ממן, מייסדת רשת המתמחה באורח חיים בריא

שותה קפה בוץ בכוס זכוכית שקופה (כי היא חייבת לראות את הגרגירים שוקעים)
מעדיפה כוס גדולה, עם דופן עבה, בלי ידית כדי שתוכל לחבק אותה.
אדווה פרי אבישי, יו"ר לשכת המאמנים בישראל, מרצה, מאמנת בכירה ומגשרת
שותה קפה גם בכוס קרמיקה וגם בזכוכית (אוהבת לגוון).
חייבת שהכוס תהיה גדולה, עם דופן דקה וידית, ומעדיפה אותה חלקה, בזכוכית או לבנה ללא קישוטים (לא אוהבת צבעים בגלל החומרים מהם הם אולי עשויים - טעמי בריאות.(
לירון בלומנר, סמנכ"ל שיווק, פיטרו הכט

מעדיפה את הקפה שלה בכוס זכוכית, קטנה, בלי ידית, שקופה או בגוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן, עדיף עם דוגמאות שמכניסות עניין, ורצוי שתהיה עם דופן דקה.
סיון שטרנבך, פסלת, SIVANS BALOONS

הפסלת סיון שטרנבך, יוצרת בקרמיקה ומכורה לכוס קפה שהיא עצמה יצרה. היא מעדיפה אותה קטנה, חלקה, בלי ידית בגוונים מונוכרומטיים עם דופן דקה.
דורית סדן, סמנכ"ל שיווק ומכירות, שיכון ובינוי

שותה את הקפה שלה בכוסות שקופות בלבד, עם ידית, ורק ג'ריקאן יעשה אצלה את העבודה.
צבעים לא מעניינים אותה ודופן דקה בעיניה זה הכי מדויק שיש.
אורטל ליבר, סמנכ"ל שיווק ומכירות, רוטשטיין נדל"ן בע"מ

חייבת שהכוס תהיה מזכוכית, בלי ידית – מבחינתה דברים טובים באים באריזות קטנות.
תנו לה את הקפה שלה בכוס לבנה, שחורה או שקופה, בלי דוגמאות. כל השאר לא מעניין. ודופן עבה משבשת לה את היום.
קרן מעוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי, קבוצת בסט

לא תתפס עם כוס חד פעמית ביד! את הקפה שלה היא שותה בכוס קרמיקה בלבד, והיא לא תוותר על הידית, כי היא אוהבת לשתות קפה רותח. בשבילה קפה רק בכוס גדולה, גם אם היא לא מסיימת אותו, במיוחד הקפה של שישי ושבת בבוקר. כוס הקפה מבחינתה היא הזדמנות להכניס צבע לחיים אבל בלי להתפרע – במיוחד חומים וצבעי ניוד. מעוז אוהבת דופן עבה ומשמעותית. מעדיפה צבע אחיד, רגוע בלי דוגמאות או כיתובים. מוכנה לחרוג ולשתות מכוס עם כיתוב רק אם מדובר בהקדשה אישית ממישהו יקר לה.