אשתו של הזמר הקנדי ג'סטין ביבר, היילי ביבר בולדווין, היא כבר מזמן לא רק "אשתו של", אלא דוגמנית מצליחה שמכתיבה טרנדים עולמיים, ומחזיקה במותג טיפוח משלה. עכשיו היא קוטפת טייטל חדש ומרשים, ומככבת ברשימת 30 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30 של מגזין "פורבס" לשנת 2022.
ביבר הקימה את המותג שלה Rhode כבר ב-2020, אבל המוצרים יצאו לשוק לראשונה השנה, ונחטפו במהירות. בריאיון למגזין היא סיפרה שאחרי כל השנים שבהן הקדישה זמן לטיפוח הפנים ולפרסומות למותגים שונים, היא מרכישה טוב לשבת במושב הנהג ולהוביל את התהליך בעצמה. "העור שלי לא מרגיש אותו הדבר כשאני מפספסת שלב עם המוצרים שלי, זה עזר לי להבין שהמוצר שלי מוכח ובאמת עובד", סיפרה.
ביבר על שער מגזין פורבס
המותג Rhode הושק רשמית בחודש יוני עם שלושה מוצרים במחירים נמוכים של פחות מ-30 דולר – סרום פפטידים, לחות לשפתיים וקרם לחות. מאז שהושק, צבר המותג רשימת המתנה של 700 אלף אנשים שמחכים למוצרים, וביבר חשפה כי החברה שלה בדרך להגיע להכנסות של שמונה ספרות השנה.
"אני חושבת שהחלק האהוב עליי בתהליך הוא היצירה. אני חושבת שהעבודה שלי עם מותגים בעבר עזרה לי לפתח את עצמי בהרבה דרכים, להיות אחראית מעצים אותי".
ביבר הודתה בראיון שהיא הטילה ספק בעצמה במהלך התהליך, וחששה שהקהל לא יקבל את המותג בזרועות פתוחות. "הדבר הראשון שעלה לי לראש היה הפחד שלא יתייחסו אליי ברצינות רבה כיזמית", סיפרה לפורבס על החששות.
ביבר הלכה על נבחרת שנבחרה בפינצטה, וחברה למומחים בתחום שיסייעו לה ליצור את הפורמולות המושלמות למותג, חלקם הופיעו בעבר באותה רשימה של המגזין. לורן רטנר, מנהלת השיווק של המותג, אמרה לפורבס: "היא כל הזמן שואלת שאלות, במיוחד בזמן פיתוח המוצר. היא בדקה באיזה רכיבים אנחנו משתמשים, הציעה רכיבים נוספים לבדיקה, והייתה מעורבת בכל התהליך".
רוצה שיאהבו את המוצרים, ולא בגלל השם שמופיע על המוצר, היילי וג'סטין ביבר בלוס אנג'לס, צילום: Getty Images/AFP
"היא רוצה לעשות את זה בצורה הנכונה, והייתה נחושה בחזון שלה – להקים חברת טיפוח בבעלות של נשים, ובמימון של נשים. היא השקיעה המון כסף כדי לגבות את זה, ולהראות לאנשים שהיא רצינית בנוגע לכך", מספר מייקל רטנר (שנשוי ללורן רטנר, א"ג), אחד מהשותפים המייסדים של המותג.
ביבר מחמירה במיוחד בפיתוח המוצר, וסרום הפפטידים עבר 17 סבבים של שינויים כדי להגיע לתוצאה המושלמת, שעומדת בסטנדרטים שלה. "היה לי יותר קל להיות שלמה עם מוצר שהוא 95% אחוז ממה שרציתי, אבל זה שלא התפשרתי והתעקשתי עד שהגעתי למאה אחוז, מוכיח לי עד כמה האיכות של המותג חשובה לי, מספרת דוגמנית העל.
מותג הטיפוח של ביבר
ומה החלום שלה לעתיד? "אני רוצה שהמותג שלי יהיה קיים גם בעוד 40 שנה, ושאנשים יקנו את המוצרים בגלל מה שהם עושים להם לעור, ולא בגלל השם שרשום על האריזה (רוד הוא שם המשפחה מצד אימה, א"ג)", שיתפה.
ביבר שיתפה את שער המגזין עם תמונתה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה כי היא מתרגשת מהשער בכיכובה. "אני מתרגשת לקראת הדברים שהמותג יביא עימו, ומהצוות שלי שהוא הכי טוב שיכולתי לבקש. המסע הזה גורם לי לצבוט את עצמי בכל יום, ולנסות להאמין שזה אמיתי", כתבה.
רק אתמול עלה שמה של ביבר לכותרות, בנסיבות פחות משמחות. הדוגמנית הכחישה את השמועות שהיא בהיריון, וחשפה כי יש לה ציסטה בשחלות בגודל של תפוח. ביבר שיתפה תמונה של הבטן שלה כשהיא נראית מעט נפוחה, ושיתפה: "היו לי כמה ציסטות בשחלות בעבר, וזה אף פעם לא נעים. בכל מקרה, אני בטוחה שרבים מכם יוכלו להזדהות איתי ולהבין את הסיטואציה", שיתפה בפתיחות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו