היוטיוברית והבלוגרית טל כהן (24) מיבנה משיקה בימים אלה מותג ביגוד משלה בשם MALAYA WEAR.
בקולקציה ניתן למצוא ביגוד ספורטיבי כמו טייצים, טופים, סווטשרטים, וגם ביגוד יומיומי כמו חולצות, טישרט, חצאיות, מכנסיים קצרים ועוד, בטווח מידות S-XL.
על המותג החדש כהן מספרת כי "זה התחיל להתבשל בתקופת הקורונה. יש לי חברה שלובשת בגדים במידה 44-46 ואני לובשת מידה 34-36, וביוטיוב שלי העלינו סרטונים ששתינו לובשות את אותו סטייל במידות שונות. ראיתי הרבה פעמים שקשה למצוא בגדים אופנתיים שמשווקים גם למידות קטנות וגם למידות גדולות".
"התחלתי לקדם מותג הביגוד שלי, הקמתי אתר מכירתי, אני בקשר עם מפעל בסין שמייצר עבורי כרגע פריטי לבוש עד מידה XL, כשבקרוב יהיו גם מידות גדולות יותר. מזה כחודשיים אני מנהלת את כל העסק לבד, יש כבר קולקציה והיענות, ואני מקווה שזה ימשיך ויצליח, כי יש לי עוד הרבה תכניות למותג", היא מספרת.
הכל התחיל מתחביב
כהן התחילה את דרכה ברשתות החברתיות בגיל 14 כתחביב. "הייתי תלמידה במגמת תקשורת, ילדה שקטה, לא בולטת, ואהבתי לצפות בסרטונים של יוטיובריות מחו"ל. יום אחד לקחתי את המצלמה הביתית וככה התחלתי. צילמתי את עצמי מדברת על אופנה ואיפור. אחר כך הוספתי סרטונים שאני ממליצה על מוצרים ועל שווקים שאני אוהבת להסתובב ולקנות בהם. חברות התחילו לעקוב אחרי ועפו על זה, ואחרי שנה זה התחיל לתפוס תאוצה. אחר כך הגיעו שיתופי פעולה שונים והיום יש לי מעל ל-122 אלף עוקבות נאמנות. אני משתפת אותן במה שאני עוברת בחיים, אני גם נותנת עצות למתבגרות ששואלות כל מיני שאלות שקשורות לגיל הנעורים".
לנערה בת 14 שרוצה להיות אושיית רשת, יש סיכוי להצליח היום?
"יש מקום לכולן כי אנשים מחפשים לראות פרצופים חדשים ברשת. אנשים אוהבים אותנטיות, לכן חשוב להביא את עצמך, אל תנסו לחקות מישהי אחרת ואל תחשבו שההצלחה תגיע מהר, צריך להשקיע זמן בזה, להתמיד ולא להתייאש".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו