עינב בובליל מפתיעה: "אני בונה סוכה שלא הייתה כמותה"

"הבטחתי לך אבא", פנתה עינב  לבורא עולם בסטורי ששיתפה אתמול עם 419 אלף עוקביה באינסטגרם, "סוכה שלא הייתה כמותה בית השם" • בהמשך הסבירה לגולשים המסוקרנים מדוע הקדימה את קיום המצווה, למרות שיש לקיימה רק במוצאי יום כיפור

עינב בובליל. צילום: סהר מלול

אחרי שחוותה שלשום (שני) מתקפה לא פשוטה בהמשך לביקורת שהביעה על הטקס הלאומי של משפחות החטופים כשטענה בין היתר כי הוא פוליטי ומפלג, עינב בובליל החליטה לשים את הדרמה מאחוריה ולעסוק במצווה משמחת: בניית סוכה.

בדומה לשנים עברו, גם השנה עינב ובעלה אלי לא מתכוונים להסתפק בסוכה משפחתית צנועה ועמלים כבר מעכשיו על בניית סוכת ענק בביתם החדש והמפואר אליו עברו לפני כחצי שנה שתארח אושפיזין רבים.

"הבטחתי לך אבא", פנתה עינב  לבורא עולם בסטורי ששיתפה אתמול עם 419 אלף עוקביה באינסטגרם, "סוכה שלא הייתה כמותה בית השם", כתבה על גבי הסרטון בו נראה אלי עומד בקרבת שלד הסוכה שכבר החלו בהקמתה.

הסוכה של עינת בובליל | מתוך אינסטגרם

"אני הבטחתי לקדוש ברוך הוא סוכה שלא הייתה כמותה. הבאנו פה צוות שלם", הוסיפה והסבירה לעוקבות ואז פנתה לאלי כדי להבין ממנו מה הגודל המדויק של סוכת הענק. "מה הגודל של הסוכה שלנו הולך להיות?", שאלה את אלי שבתגובה זעק בשמחה: "אבא תודה" ועידכן את עינב שגודלה של הסוכה הוא 5 על 8 מטרים. "הבטחתי לקדוש ברוך הוא שבבית החדש אבנה סוכה ענקית שלא הייתה", הזכירה עינב.

"היה לנו 3 על 6 ו-4 על 6 ועכשיו 5 על 8", שיתף אלי. "ישתבח שמו לעד", בירכה עינב, כשאלי הנלהב הוסיף והבטיח לה לסיום: "הילולה של רבי נחמן, כל יום הילולות, כל יום שמחות", הבטיח כשעינב מסכמת בטון חצי מבודח חצי חושש: "אוי אלוהים. אני בורחת מהבית".

"רק השם ואני יודעים כמה התפללתי לסוכה גדולה בבית משלי. רק השם יודע", הוסיפה עינב בסטורי המשך שהעלתה. תודה אבא שבשמיים אין עוד מלבדך", כתבה. "סגולה בדוקה לקניית בית - לבקש מהשם בתפילות שייתן לכם את הזכות לבנות סוכה בבית שלכם".

עינב בובליל, סוכה חדשה, צילום: מאיה באומל בירגר

אחרי שקיבלה לא מעט שאלות בפרטי לגבי מועד בניית הסוכה מעוקבות שתהו אם מצוות בניית הסוכה לא אמורה להתקיים רק בצאת כיפור, עינב פנתה לאלי בבקשה להסבר. "באמת נהוג לבנות את הסוכה בצאת כיפור", אמר, אבל הוסיף והסביר כי מכיוון שמדובר בסוכה מאוד גדולה ו"זריזים מקדימים למצווה" והם לא בונים את כל הסוכה ולא שמים את הסכך אלא רק מניחים את הדפנות, אז זה מותר. "זה בשביל הידור מצוות הסוכה", סיכמה עינב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר