For Real והצינור יוצאים לפרויקט משותף שחושף: מי המשפיען המוביל בישראל? צוות השיפוט בוחן את המועמדים, והפעם: ספיר אביסרור. צפו 👆
הכירו את המועמדת
אביסרור, בעלת מותג האופנה "SAP", התפרסמה לראשונה בתוכנית "איטגילרז" וכבשה את לב הקהל בסערה ב"המירוץ למיליון", כשהשתתפה יחד עם בעלה ליאור והגיעו יחד למקום השלישי. האותנטיות והחיבור ביניהם הפכו אותם לאהובי הקהל. מאז התוכנית היא הפכה לאייקון אופנה ואישיות ציבורית אהודה.
בזמן שחברותיה חוטפות אש וביקורת, אביסרור פיצחה את הנוסחה. על פי חברת Scooper, המתמחה ניטור ומחקר שיח גולשים ברשתות החברתיות, על אביסרור אין שיח שלילי בכלל ו-74% אחוז שיח חיובי.
דבר השופטים
ערן סויסה, עורך ראשי "For Real": "מי שהצליחה לפצח את האירוע הזה של לעבוד ולהיות באינסטגרם, ועדיין יש עליה אפס שיח שלילי, זאת ספיר אביסרור, שהפכה למאמי הלאומית".
יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של חברת "רנואר": "היא סוויטהארט. השנה היא גם הצליחה להביא את זה לטלוויזיה ולהציג את הזוגיות שלה. ההצלחה הגיעה עם זה יחד".
שקד לרנר, משנה למנכ"ל גואוט תל אביב: "עוד לפני 'המירוץ', ספיר היתה אחת שיש לה קהילה מאוד חזקה. היו לה בנות שעוקבות אחריה, אבל זה היה יותר קטן ואקלקטי. 'המירוץ' עשה לה הכי טוב בעולם ומינוף של מה שהיא עבדה עליו לפני".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו