כהן נגד טרסוב: שלב המשפחות

משפחת כהן ומשפחת טרסוב מתחרות על תואר המשפיענים המובילים בפרויקט המשותף של For Real ו"הצינור". מי יזכה בתואר המשפיען הגדול בישראל?

25 המשפיענים 2024: צוות השיפוט דן במשפחות כהן וטרסוב

 For Real והצינור יוצאים לפרויקט משותף שחושף: מי המשפיען המוביל בישראל? צוות השיפוט בוחן את המועמדים, והפעם: משפחות כהן וטרסוב. צפו 👆  

ערן סויסה, עורך ראשי ForReal: "בקטגוריית המשפחות יש לנו את משפחת כהן, אלין, גילי ומירי כהן, ואת משפחת טרסוב. ‏משפחת כהן התחילה עם אלין כהן, ומשם עברנו למירי כהן, אמא שלה, והיא בנתה את גילי הכלה שלה". 

משפחת כהן, צילום: התמונה ג'ונרטה בבינה מלאכותית ע"י עודד טרטמן

יפעת פסטרנק, סמנכ״ל השיווק של רנואר: "הן באמת מייצרות תוכן שמתאים לכל מיני גילאים, גילי זה גם הורות, אלין זה ביוטי ואסתטיקה, ומירי מטבח ובישולים". 

מעיין שריג, סמנכ"לית תקשורת ושותפויות מטא ישראל: "זה ממש משפחת קרדשיאן הישראלית, אנחנו בעצם רואים משפחה שמגיעה ומצליחה לכסות המון קהלים, ולייצר אינטראקציה טובה ביניהן". 

ערן סויסה: ‏"לפי הנתונים של ״סקופר״, יש להם שיח שלילי מאוד גבוה שעומד על 36%. הן נתפסות כגרידיות קצת בעיני הציבור, כמו אצל הקרדשיאנס". 

שקד לרנר, משנה למנכ״לית גואוט תל אביב: "ישראלים מאוד מאוד אוהבים לשנוא ולהעביר ביקורת, אבל יש שם משפחה ישראלית חמה". 

ערןסויסה: "מירי היא דוגמא למישהי שהריאלטי לא עשה לה טוב. היא גם מספרת שהחוויה שלה בבית 'האח' לא היתה לה טובה, אבל כן הצליחה ברשת, גם כשאלין לקחה הפסקה מהרשתות החברתיות". 

נטלי זיו, סמנכ״ליתתקשורת מדיניות צומחתאירופה - Tiktok: "מה שיפה, זה שאלין הורידה פרופיל והלכה ללמוד באיטליה, ומירי וגילי המשיכו לעבוד ביג טיים". 

משפחת טרסוב, צילום: התמונה ג'ונרטה בבינה מלאכותית ע"י עודד טרטמן

ערןסויסה: "בואו נעבור לדבר על משפחת טרסוב, שהתחילו ביוטיוב". 

אלירן לוי, דובר יוטיוב ישראל: "מורן טרסוב התחילה ביוטיוב עם תוכן של איפור, והיא ראתה שככל שהיא משתפת על המשפחה שלה ועל הזוגיות שלה עם ג׳וזף הצפיות עלו. למשפחה שלה יש ארבעה ערוצים ביוטיוב, עם למעלה ממיליון סאבים רק ביוטיוב, הם מייצרים הרבה תוכן למשפחה וילדים, והם אימפריה של הצגות ומופעים. ‏מורן טרסוב היא אשת עסקים וחזון, היא בין הראשונות בארץ שהבינו איך לעשות כסף מהרשת". 

ערןסויסה: "שנת 2025 הולכת להיות לדעתי שנה משמעותית ואולי דרמטית 

‏עבור בנות האינסטגרם. יש איזושהי תחושה שמשהו באמינות שלהן מתערער, שהן מגלגלות הרבה כסף וזה יכול להתפוצץ להם בפרצוף". 

ליאת בקייר, מנכ״ליתגואוטתל אביב: "זה לא יתפוצץ להם בפרצוף. תסתכל מה קורה בארצות הברית, יש מצב שיוולדו לנו הרבה טאלנטיות חדשות שממירות למכר". 

שקד לרנר: "הבנות המפורסמות הן יוצרי תוכן שהתחילו מכלום עוקבים, והגיעו היום אחרי שלוש ארבע שנים". 

ערןסויסה: "על מי לדעתכם אנחנו נדבר פה בשנה הבאה?". 

נטלי זיו: "אני חושבת שעדיין נדבר על הגדולות, עינב בובליל ומעיין אדם". 

מעיין שריג: "לדעתי נדבר פה על מעיין אדם ודנית גרינברג". 

יפעת פסטרנק: "יש הרבה שמות שכרגע לא נמצאים ברשימה ורואים אותם צומחים בכל מיני פלטפורמות". 

נטלי זיו: "אנחנו כאסטרטגיה, לא משקיעים רק בשמות הגדולים, אלא משקיעים בקבוצה הקטנה שאנחנו אנחנו קוראים להם 'Emerging Creators', ‏כאלה שבתהליך צמיחה ואנחנו צופים להם גדולות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

המשפיענים 2024