כוכבת "רוקדים": "ריסקתי את הראש"

כוכב "נינג'ה ישראל" יוגב מלכה ובת זוגו הרקדנית ג'וליה שחר צילמו אתגר טיקטוק שהסתיים בבית החולים, עם פציעה חמורה. "פחד שלא יגלחו לי את השיער"

רגע ההתרסקות של שחר

היום (רביעי) רגע לפני כניסת החג החליטו יוגב מלכה ובת זוגו הרקדנית ג'וליה שחר לצלם אתגר טיקטוק. במהלך הצילומים, שחר התרסקה על הרצפה ופתחה את ראשה. את השתלשלות האירועים הדרמטית שהסתיימה בבית החולים איכילוב בתל אביב, פרסמה שחר בעמודה באינסטגרם, שם גם תיארה את הפחד והכאבים וגם העבירה מסר חשוב. 

"אז הצהריים שלנו היו מאתגרים מאוד", כתבה שחר על רקע תמונה מהאתגר שהסתיים בפציעה. "פתחתי את הראש. כאבים שאני לא יכולה להסביר לכם", שיתפה על רקע קטע וידאו מתוך הטיפול הרפואי שקיבלה. "הכל התחיל באתגר טיקטוק דבילי שלא צלח, וריסקתי את הראש שלי על אספלט", עדכנה. 

"הכל התחיל באתגר טיקטוק". שחר מתרסקת, צילום: מתוך אינסטגרם

לאחר מכן העלתה עוד סרטון שלה על מיטת הטיפולים יחד עם מלכה. "כאבים איומים, פחד מהתפרים בראש, ומתה מפחד שלא יגלחו לי את השיער בשביל התפרים. מזל שיוגב תיעד כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהטמטום שלנו". 

ג'וליה ויוגב בבית החולים, צילום: מתוך אינסטגרם

בסיום העבירה מסר חשוב לצעירים הנחשפים לתכניה. "אל תעשו שטויות בטיקטוק! ואם אתם עושים משהו שעלול להיות אפילו רק קצת מסוכן - תעשו את זה על מזרן או אולי עדיף בכלל שלא. תודה לאל שזה נגמר רק בתפרים בראש, הרבה כאבים והרבה משככי כאבים. זה יכול היה להסתיים גרוע יותר". 

תלמדו מהטעות שלה. ג'וליה, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים