בין פרידה לפרידה: די-ג'יי שארפ פותח

די-ג'יי שארפ מדבר לראשונה עם ערן סויסה על הפרידה מפרידה עוזיאל, ההתאהבות בבית האח הגדול, והסערה המשפחתית שגרמה לו להתנצל. חלק ראשון

דיג'יי שארפ מדבר עם ערן סויסה בפודקאסט סויסה + 1. חלק ראשון

לדי-ג'יי שארפ היו כמה שבועות סוערים, שלא לומר עמוסים רגשית. אחרי שהודח מ"האח הגדול" ונפרד מפרידה עוזיאל, הוא התיישב לשיחה כנה עם ערן סויסה בפודקאסט "סויסה + 1" וגילה הרבה יותר ממה שהיינו מוכנים לשמוע.

את החלק השני של הראיון נפרסם מחר, מוצאי יום הכיפורים. צפו בחלקו הראשון של הראיון! ☝

"זה יסתדר בסוף"

הפרידה מפרידה עוזיאל לא היתה פשוטה, אבל שארפ שומר על אופטימיות. "תמיד יש משברים בחיים האלה, גם בזוגיות וגם במשהו אחר שאתה עושה בחיים. כל אחד עובר משברים", הוא אומר.

אבל הפרידה היא רק קצה הקרחון. שארפ מספר שהחוויה שלו בבית "האח הגדול" היתה "מטורפת לגמרי". לדבריו, הוא נהנה מכל רגע והתחבר לדיירים בצורה שלא ציפה. "התחברתי עם אנשים שלא הייתי מכיר ביומיום. נפתחתי, הראיתי רגשות שלי. ראיתי שאני יכול להיות עצבני בסיטואציות ושאני גם רגיש".

ראינו שם כל מיני צדדים שלך, אבל יחסית לא היו לך פיצוצים, לא הסתכסכת ולא הייתה לך איזו פליטת פה. בניגוד לרוב הדיירים שם, שלכל אחד מהם היה איזה סיפור קשוח.

"הדרך שאני גדלתי והמנטליות שלי היא פשוט תמיד להיות אופטימי, לא משנה באיזה סיטואציה אני נמצא. אני תמיד מנסה למצוא את הטוב בכל סיטואציה שאני נכנס אליה. אני מנסה להקשיב לאחר ולנסות להבין אותו. אני תמיד חיובי, אני לא נכנס לכל מיני ויכוחים או ריבים. אין זמן לכל זה".

דיג'יי ופרידה בבית "האח", צילום: מתוך "האח הגדול" רשת 13

"הגעתי בשבילה"

אז מה גרם לדי-ג'יי שארפ להיכנס ל-"האח"? התשובה פשוטה - פרידה עוזיאל. "פרידה היתה שם במקרה, ואמרתי 'וואו, זו מישהי שאני מכיר מלפני ותמיד הרגשתי שיכול לקרות שם משהו'". השניים הכירו לפני התוכנית, אך שארפ לא הרגיש מוכן לזוגיות רצינית. "לא הייתי מוכן לתת לה את מה שאני חושב שהגיע לה", הוא מודה, "לא הייתי מוכן נפשית וכלכלית".

"לא הייתי מוכן לתת לה את מה שאני חושב שהגיע לה. גם באותו הזמן לא הרגשתי מוכן להיות איתה כן, ולהגיד לה את הסיבה האמיתית. טיפה התביישתי. היא חשבה 'הוא שחקן כדורסל, יש לו הכל, אז לא הוא לא יוצא איתי? למה זה לא רציני?', זה לא היה המצב אצלי. התנאים אצלי לא הבשילו כדי שזה יהיה משהו רציני. אז אמרתי לה 'אני לא מוכן'".

לדבריו, הכניסה לבית היתה הזדמנות עבורו להתמודד עם הרגשות הלא פתורים כלפיה ולהגיד לה את האמת. "תכננתי להיכנס ולהגיד לה הכל, וזה מה שקרה".

פרידה ודיג'יי אחרי צאתה מהבית בגמר "האח", צילום: מיכה לובטון

הכימיה שצמחה לאט

בתוך הבית, הקשר בין די-ג'יי ופרידה לא התקדם מהר כמו שכולם ציפו. "רציתי להכיר אותה באמת", הוא מספר, "לראות איך היא מתנהלת ביומיום, איך היא אוכלת, איך היא מגיבה לסיטואציות". הקשר הזה הלך ונבנה בהדרגה, ולאט-לאט שארפ התאהב. "בהתחלה זה היה משיכה , חיבור וכימיה, אבל מיום ליום הרגשתי שזה יכול ללכת למקום אמיתי".

לקחת בחשבון שאולי תבוא לה רע, ושהיא לא רוצה שתהיה שם?

"ברור. חשבתי שיהיה סיכוי שהיא תגיד 'מה הוא בא לפה עכשיו?'.  

אני אהיה כן איתך, בהתחלה אני וגם אחרים חשבנו שבאת לעשות עליה סיבוב, כי נכנסת בתקופה שהיא היתה בשיא שלה בבית ומועמדת מובילה לניצחון. אבל עם הזמן, האמנתי לך, כי אי אפשר לזייף דבר כזה. 

"אני לא יודע לזייף דבר כזה. כל הדברים שאמרתי לה בבית, זה באמת בא מהלב. אני יכול להבין שזה יכול להיראות פייק ובעיניים של אחרים זה נראה לא אמין, בטח ששמעתי את זה. זה לא ככה. היתה לי את ההזדמנות להיכנס כשהיא שם ולהגיד לה את מה שאני באמת מרגיש ומה הייתה הסיבה שלא יכולתי להיות רציני איתה אז. זה מה שקרה. אבל אני רוצה להגיד שכלום לא היה פייק ממה שאמרתי, הכל היה מהלב. באמת התכוונתי לזה. אני לא שחקן. לא אמרתי את הדברים האלה סתם. הרבה חושבים שאני שחקן, בגלל הדרך שאני מתבטא ואומר את המילים. הם חושבים שזה מוזר ואומרים עליי 'הוא לא נורמלי'. זו הדרך שבה אני מתבטא. יש מצב שאני אגיד את הדברים הרציניים בדרך שנשמעת אחרת. אבל אני מתכוון לזה ויש הרבה שכן יודעים שזה באמת בא מהלב".

דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל, צילום: מתוך "האח הגדול"

הנשיקה שהתעכבה

אחת הסצנות שהכי זכורה מהקשר של דיג'יי ופרידה בבית היא הנשיקה הראשונה. פרידה רצתה להתנשק, ושארפ רצה לקחת את הזמן. "רציתי להכיר אותה כבן אדם קודם", הוא מסביר, "לא היה צריך למהר עם זה. הנשיקה והמגע החם יגיעו בסוף, כשהכל יהיה טבעי". לדבריו, הנשיקה הגיעה אחרי שבוע וחצי, כשהכול הרגיש נכון.

אני חשבתי שאתה נבוך מהמצלמות, מהסיטואציה ומזה שלא היתה הרבה פרטיות.

"האמת שלא. כי עשינו את זה אחר כך, ועדיין המצלמות היו שם, כמו שהן היו שם לפני. אבל היה חשוב לא לי לא להיכנס וישר על היום הראשון להתנשק. זו לא היתה הדרך שלי, למהר, זה הגיע בטבעיות והכל בסדר".

אתה יודע לשים את האצבע על הרגע שבו הרגשת שאתה מתאהב בה? 

"אגיד לך את האמת? ראיתי איך היא ביומיום והבנתי שאני מתחיל להרגיש פה משהו. ראיתי גם איך אני מתנהג אליה. פתאום אני יותר מחבק אותה, מחפש אותה יותר, מדבר איתה שונה, פתאום בא לי להיות צמוד איתה כל הזמן. היה בא לי להיות איתה לידה כל הזמן. היה לי כיף בחברתה. שם אמרתי לעצמי 'אוקיי, אתה מתחיל להרגיש את זה'. זה מה שאני חיכיתי לו מההתחלה. רציתי להבין אם אני מגיע להרגשה הזו וזה הגיע, התאהבתי".

ההתרחקות של פרידה

עם הזמן, דווקא החיבור העמוק עם שארפ נראה כאילו הזיק לעוזיאל בתוכנית. "אני יכול להבין את זה", הוא מודה. "כשנכנסתי, היא התנהגה קצת אחרת, ואנשים פשוט לא אהבו את זה. הם רצו את פרידה של לפני, לא את פרידה שיש גבר לידה". לדבריו, הוא היה מודע לכך שכניסתו עלולה להשפיע לרעה על המעמד שלה, אבל לא חשב שהמצב יהיה כזה דרמטי. "כשנכנסתי, לא רציתי להפריע לה להיות מי שהייתה", הוא מתאר, "אבל יש מצב שאחרים ראו את זה אחרת".

אתה חושב לפעמים שאולי הכניסה שלך עלתה לה במיליון שקל? 

"לא, האמת שלא. אני נשאר עם הדעה שלי. הייתי יכול להבין אם היא לא מגיעה לגמר, אבל היא ישבה שם על הספה אחרונה, היא הגיעה לגמר, היא הגיעה כאילו לשניים האחרונים ואני לא חושב שלהגיד שאני לקחתי את הסיכוי לזכות במיליון זה פייר. אני גם הוצאתי ממנה הרבה דברים טובים. אנשים ראו ממנה הרבה צדדים טובים כשאני הייתי שם. ראו שהיא מתאהבת, שהיא צוחקת. ראו שאנחנו רוקדים, שרים, מתווכחים, ואז שוב משלימים. אני מרגיש שהוצאתי ממנה הרבה דברים טובים".

דיג'יי שארפ בכניסה לבית "האח הגדול", צילום: מיכה לובטון

"המשפחה שלי נפגעה"

ואם זה לא מספיק, גם משפחתו של שארפ נכנסה לסיפור - ובגדול. לאחר פרידתו מ"האח", הוא גילה שהמשפחה שלו הסתבכה בתגובות אלימות ברשתות החברתיות, ושאמא שלו לא התקמצנה במילים הקשות ששפכה על פרידה עוזיאל. "המשפחה שלי קיבלה איומים, והם לא ידעו איך להתמודד עם זה", הוא מספר בכאב. "אמא שלי פשוט יצאה למתקפה. ביקשתי ממנה הרבה פעמים להפסיק, אמרתי לה שזה פוגע בי". 

האחים שלו, לדבריו, מצטערים על התגובות. "אח שלי אמר לי שהוא מצטער אם פגע בי". גם שארפ מתנצל בפני עוזיאל על מה שקרה: "אני מצטער בפני פרידה ובפני המשפחה שלה על התגובות האלה".

נושאים קשורים