פרידה עוזיאל עוזבת: "לחץ"

הפיינליסטית שהגיעה למקום השני בגמר "האח הגדול" מספרת על עוד שינוי גדול בחייה, אחרי הפרידה מבן זוגה דיג'יי שארפ

פרידה עוזיאל בעוד שינוי גדול בחייה

כאילו לא די בטלטלות האחרונות שעוברת כוכבת "האח הגדול" פרידה עוזיאל, שכללו כזכור את היציאה מבית "האח הגדול", המתקפה של משפחתו של בן זוגה דיג'יי שארפ עליה, והפרידה ממנו, עכשיו נוסף לכל זה גם מעבר לדירה חדשה. עוזיאל פרסמה היום (ראשון) בחשבונה באינסטגרם התייחסות לימים הטרופים, ושיתפה במחשבותיה ותחושותיה. 

"להפוך לחץ להודיה", כתבה עוזיאל בכותרת לסרטון וידאו קצר שהעלתה לחשבונה ברשת החברתית. "יואו, יש לי מה-זה בלגן בראש עם כל מעבר הדירה וזה, וזה  מלחיץ אותי, אבל אני נזכרת רגע לעצור הכל ולהיות בהודיה מכמה סיבות, גם כי זה דברים טובים. נראה לי שהמסר הוא שגם דברים טובים הם מלחיצים וחשוב רגע לעצור ולזכור שהם דברים טובים ולהיות עליהם בהודיה. להפוך את הלחץ להודיה, כן". 

פרידה עוזיאל, צילום: מתוך האח הגדול, ערוץ 26

כשעתיים מאוחר יותר הוסיפה בסטורי כתוב: "מוקפת, שמורה, אהובה, מוגנת על ידי משפחה, חברים וקהילה אחת שאוהבים אותי אהבת חינם ואני אתכם. הלב מתפוצץ מהודיה, אהבה, התרגשות, הכל", ניסתה עוזיאל לתאר את סערת הרגשות. 

מוקפת ואהובה. פרידה, צילום: מתוך אינסטגרם

אחרי הפרידה, דיג'יי התארח בפודקאסט "סויסה + 1", שם דיבר בפתיחות על המתקפה של אימו מרים לוי על פרידה והודה שהיא הסיבה לכך שהקשר עם עוזיאל הסתיים. כשנשאל מה מצב היחסים כעת עם אימו, השיב: "האמת שלא דיברנו שלושה ימים. קשה לי, נפגעתי ממנה. אני כל כך אוהב את אמא שלי, וציפיתי שהיא תכבד אותי. זה גרם לפרידה, וזה שבר אותי עוד יותר. אני בטוח שייצא לנו לדבר בהמשך. לא יודע איך השיחה תתנהל, אבל היא צריכה להבין שאני ילד גדול ולא להתערב לי בצורה כזאת בחיים האישיים שלי".

דיג'יי שארפ וערן סויסה, צילום: מערכת For Real, סויסה + 1

נושאים חמים