די-ג'יי שארפ: הכל בגלל אמא

אמא עלתה להתקפה, הזוגיות התרסקה: רגע אחרי הפרידה מפרידה עוזיאל, די-ג'יי שארפ מדבר לראשונה עם ערן סויסה על הקושי להחזיק את הזוגיות מול התקפות בלתי פוסקות מצד אמא שלו. חלק שני

דיג'יי שארפ באולפן סויסה + 1

לדי-ג'יי שארפ היו כמה שבועות עמוסים רגשית. אחרי שהודח מ"האח הגדול" ונפרד מפרידה עוזיאל, הוא התיישב לשיחה כנה עם ערן סויסה בפודקאסט "סויסה + 1" וגילה הרבה יותר ממה שהיינו מוכנים לשמוע. את החלק הראשון של הראיון פרסמנו אתמול. צפו בחלק השני! ☝

אחרי שנפרד מ"האח הגדול", די-ג'יי שארפ גילה שבזמן שהיה מנותק מהעולם, המשפחה שלו הסתבכה בתגובות אלימות ברשתות החברתיות, ושאמא שלו, המכנה את עצמה פרינסס שארפ ברשת, לא התקמצנה במילים הקשות ששפכה על פרידה עוזיאל. "המשפחה שלי קיבלה איומים, והם לא ידעו איך להתמודד עם זה", הוא מספר. "אמא שלי פשוט יצאה למתקפה". 

"קודם כל אני אוהב את אמא שלי מאוד ומכבד אותה. אני יודע כמה היא אוהבת אותי ואני מעריך אותה על כל מה שהיא עשתה בשבילי בחיים, היא רק דואגת לי ורוצה שיהיה לי טוב. היא לא רוצה שיהיה לי רע. הקשר שלנו מיוחד. הדרך שהיא פעלה ואמרה את הדברים – עם זה אני לא מסכים, כי יש דרך לכל דבר. היא הגנה עליי בהרבה סיטואציות כי כל תגובה רעה שתראה עליי, היא תהיה שם להגיב. אם קיללו אותי בתגובות – היא קיללה חזרה. היא לא מכירה דרך אחרת להתמודד עם זה. היא אמרה לי שהיא היתה על כדורים וזה לא היה לה קל להתמודד עם הסיטואציה. היה לה כאבי ראש והיא הלכה לבית חולים. לא היה קל לשמוע את זה".

 זו היתה סוג של התמוטטות?

"אני יכול להגיד שכן. בחיים לא היו תגובות כאלה עליי. והיא יודעת כמה הלב שלי טוב ושאני תמים. ביקשתי ממנה הרבה פעמים להפסיק, אמרתי לה שזה פוגע בי".   

אתה אומר לה להפסיק לכתוב על פרידה שהיא ביוב. ומה היא עונה?

"אין שליטה. היא אמרה לי אתה יכול להגיד מה שאני רוצה – אבל אני מגנה עליך. לא הבנתי איך זה להגן עליי. אבל היא אמרה שהיא תגיד את מה שהיא צריכה להגיד ושאם שואלים אותך אין לך שליטה. זו היתה תחושה של חוסר אונים. לא היתה דרך לעצור את זה. גם אחים שלי ראו שזה מצב קשה וניסו לעצור אותה, עוד כשהייתי בבית. הם לא הצליחו. חבל לי שזה הגיע למצב הזה של מילים כל כך קשות ומזעזעות זה שבר לי את הלב לראות את זה קורה, ואני רוצה להגיד שאני מתנצל בפני פרידה, בפני המשפחה שלה ובפני כל אחד במדינה שראה את התגובות האלה מאמא שלי. אני מצטער שזה יצא ככה, אני לא מסכים עם זה בכלל. הדרך שלי היא אחרת לגמרי. זה לא נכון לתקוף ככה ברשת מול כולם".

ניסית להבין איתה מה מפריע לה?

"היא אומרת שפרידה פגעה בי בתוכנית. היא אומרת שפרידה השפילה אותי. ואני אומר לה 'הכל בסדר, זו תוכנית, דברים נראים אחרת. עברנו את זה במציאות והכל בסדר'. היא נפגעה ממש. וזה הגיע לרמה שהיא פשוט תוקפת אותה אישית למרות כל הפעמים שאמרתי לה. לא היה איך לעצור את זה ולא היה לי מה לעשות".

זה קרה עם עוד בנות זוג בעבר?

"לא, אני בחיים לא ידעתי שדבר כזה יכול לקרות".

‏וכשאתה אומר לאמא שלך שאתה כן רוצה להמשיך עם פרידה, היא לא מפסיקה?

"‏לא. אמרתי לה שאני שמח איתה ואוהב אותה, ומרגיש שמצאתי את האחת, ואני רואה איתה עתיד. ביקשתי ממנה לכבד אותי, אבל היא כנראה נפגעה ממה שהיה בתוכנית ולא היתה ניתנת לעצירה. התאכזבתי ממנה, הגעתי למצב שאנחנו רבים".

איך הקשר עם אמא עכשיו?

"האמת שלא דיברנו שלושה ימים. קשה לי, נפגעתי ממנה. אני כל כך אוהב את אמא שלי, וציפיתי שהיא תכבד אותי. זה גרם לפרידה, וזה שבר אותי עוד יותר. אני בטוח שייצא לנו לדבר בהמשך. לא יודע איך השיחה תתנהל, אבל היא צריכה להבין שאני ילד גדול ולא להתערב לי בצורה כזאת בחיים האישיים שלי".

מה הכי פגע בך שאמא שלך כתבה?

"מלא, היא השתמשה במילים שלא האמנתי שהיא תכתוב. כל הקטע של הביוב, אני אפילו לא רוצה להיזכר בזה. הייתי בשוק. בסופו של דבר אני לא יכול לשלוט על הפלאפון של אמא שלי, היא בכלל נמצאת בקנדה".

פרידה ודיג'יי באירוע הפומבי הראשון (והאחרון) שלהם יחד, צילום: שוקה כהן

"האם פספסתי את אהבת חיי?"

אמא שלך ופרידה דיברו?

"‏לא, ואמרתי לאמא שלי שאני מאוד רוצה שהיא תכיר את פרידה ותבין איזה בן אדם היא, עם נשמה כל כך טובה שלא הכרתי בחיים, וזה לא עזר, היא שפטה את פרידה לפי מה שהיה בתוכנית".

‏נפרדתם לפני יומיים. היתה שיחה קשה?

"מאוד קשה. תחשוב שהכל היה טוב בינינו חוץ מהחלק עם אמא שלי. ישנתי אצל פרידה כמה ימים והסתדרנו מצוין. ‏ואז התחילו כל התגובות של אמא שלי, ולא הצלחתי לעצור אותה וזה רק החמיר. כבר התחלתי להבין את פרידה אם היא תרצה להיפרד ממני. היה לה מאוד קשה להכיל. אני מרגיש שלא הצלחתי להגן עליה. תחשוב שפרידה היתה יושבת ומקריאה לי את התגובות הקשות שאמא שלי כתבה".

‏כשיצאתם מהבית והמשכתם את הזוגיות בחוץ, הלך לכם טוב?

"וואו ממש. התעדכנו על כל הבלגאן שהיה בין המשפחות, אבל חוץ מזה הכל היה רגיל וטוב, אפילו הרבה יותר טוב מהתוכנית. בקושי התווכחנו. מה שיקרה יקרה. אם נצטרך להיות יחד בעתיד אז נהיה".

לא רציתם להילחם על האהבה הזאת יחד?

"רציתי. אמרתי לה שכלום לא יכול להפריד בינינו, אבל לפרידה כבר לא היה כוחות נפשיים. יש לה המון קמפיינים וצילומים שהיא צריכה להתעסק בהם ולקדם את הקריירה שלה. אני הייתי אמור לתת לה שלווה ולא הצלחתי. פרידה לא כועסת עליי, היא ציפתה שאמא שלי תאהב אותה".

‏אם פרידה תצפה בראיון, מה היית רוצה להגיד לה?

"‏שאני באמת מצטער שזה יצא ככה, אני אוהב אותה מאוד ושמח שהיא זאת שבחרתי בה כבת הזוג שלי. אני מודה לה על כל העצות שהיא נתנה לי גם בפן האישי וגם בקריירה, יש לה משפחה מדהימה, זכיתי להכיר אותך. החיבור איתם היה מצוין. זה גם כואב להתנתק מהם. ‏התנצלתי גם מול אמא של פרידה על כל התגובות מצד אמא שלי".

יש סיכוי שבגלל אמא שלך פספסת את אהבת חייך?

"כן, יש מצב שכן, זה לא קל לחזור להיות יחד אחרי דבר כזה, זה דברים שיישארו ברשתות לנצח".

עוד סויסה + 1